Noterad. BB-Koder

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det finns redan där du redigerar din profil(Inställningar -> Profil). Där har du Fetstil, Kursiv, Citat, länking m.m, så det finns redan lilla du. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har ett väldigt förenklat utbud till användning i spelet. Att vilja ha fler eller att ha missat var de finns i spelet är ingenting som förtjänar ett nedlåtande svar.

I vilket fall, då detta ligger som förslag så kan jag komma med lite specifika önskemål.

En code-tagg hade varit trevligt om man vill posta krigsrapporter exempelvis, då kan man göra de med fast teckenbredd och få bättre design på det.
Alternativt välja mellan tre olika teckensnitt, ex. Garamond, Arial och Courier New för att kunna variera stilen lite och specifikt Courier New för att få just den fasta tecken-bredden till ovan nämnda syfte.
Höger-, vänster- och centerjustering av texten vore ganska trevligt också. Absolut på allians- och spelarprofilerna där det skulle passa fint med tanke på den smala bredden på profilutrymmet.

Tack för mig :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har ett väldigt förenklat utbud till användning i spelet. Att vilja ha fler eller att ha missat var de finns i spelet är ingenting som förtjänar ett nedlåtande svar.

I vilket fall, då detta ligger som förslag så kan jag komma med lite specifika önskemål.

En code-tagg hade varit trevligt om man vill posta krigsrapporter exempelvis, då kan man göra de med fast teckenbredd och få bättre design på det.
Alternativt välja mellan tre olika teckensnitt, ex. Garamond, Arial och Courier New för att kunna variera stilen lite och specifikt Courier New för att få just den fasta tecken-bredden till ovan nämnda syfte.
Höger-, vänster- och centerjustering av texten vore ganska trevligt också. Absolut på allians- och spelarprofilerna där det skulle passa fint med tanke på den smala bredden på profilutrymmet.

Tack för mig :)

Nedlåtande svar? Förklara dig gärna...
Jag missade ordet "fler" i trådskaparens inlägg, vilket förmodligen gjorde att mitt svar såg ganska dumt ut, kanske var det du menade?


Ivf, Håller faktiskt med om att de borde ha några mer BB-koder, t.ex. de som Cordazar sa men även punktlista och liknande. :)
 

DeletedUser

Guest
finns en jag tänker på

jag tänker på [center.]fast utan punkt[/center.]

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Håller med föregående talare att BB koder behövs till krigsrapporter. Klipp och klistra är bäde trist och ohanterligt. Vi vill ju slippa flytta ut till externa forum.

Mvh XEROXX
 

DeletedUser

Guest
Jag håller med de som redan yttrat sig.

framför allt när det gäller stridsrapporter så är det en funktion som saknas oerhört. hoppas den kommer inom kort.
 

DeletedUser

Guest
vill bara visa mitt stöd för att öka chansen att nått ändras på =) trots att det måste gå via tyskarna :(

Men men, aldrig ge upp hoppet! Jag tycker att en viktig funktion är [spoiler.] som finns på TW...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp