Nej. Chat

Vill vi ha chat i spelet?

  • Ja!

    Röster: 7 35,0%
  • Nej!

    Röster: 13 65,0%

  • Totalt antal röstare
    20
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vet inte om någon redan gett detta som förslag, men man blir ju rätt mycket sittandes vid datorn, så vore trevligt med en chat i spelet... Utformningen borde ju va rätt lätt... ta den inte för seriöst nu, men något liknande kanske :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det skulle kunna vara kul. Men det kommer bli väldigt tyst i forumet då.
 

DeletedUser

Guest
håller med lite här IRC är lite gammaldags och varför ska man ha flera program uppe bara för man vill spela på en lite högre nivå ??
varför inte fixa ett skript bara där man har en server chat och en ally chatt ??
 

DeletedUser

Guest
håller med lite här IRC är lite gammaldags och varför ska man ha flera program uppe bara för man vill spela på en lite högre nivå ??
varför inte fixa ett skript bara där man har en server chat och en ally chatt ??

Jag använder då bara ett progarm; mIRC.
Där sitter jag på 4 kanaler, dom 4 kanalerna täcker alla servrar och spel jag spelar på, enkelt att man loggas in där så fort man har på datorn, inte alls gammaldags enligt mig! Om man inför en chatt i spelet så kommer de bli rörigt som tusan. Tro mig, jag kikade in i ett annat spel där dom hade en sån chatt och de fungerade inte för 5 öre, så nej tack är min åsikt.
 

DeletedUser

Guest
Förslaget har nått Innogames, jag låser tråden nu då det inte finns någon mening i att diskutera fram och tillbaka här.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp