Övrigt Nattbonusen

DeletedUser3251

Guest
Hej alla GP älskare!

Jag satt idag och fick världens ide.

Lika bra att komma till saken då ni nog väntar något enormt på de jag har att säga.

Jo jag har ett förslag vilket jag vill dela med er och se va andra spelare tycker om detta och försöka få igång någon diskussion om detta.

Ni vet Nattbonusen man får när kl slår 00.00.00.
Kan vi inte ändra den och får något som ersätter de resurser & gunst man får mot något form av något dylikt som man får från Eventen fast kanske inte i den mängd som man får utan kanske hälften av de.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2483

Guest
Tycker det skulle vara intressant att testa :)
Lite små belöningar man inte får utav ö-uppdragen skulle inte sitta helt fel och säkert vara uppskattat :)

Bra förslag där!
 

DeletedUser3251

Guest
Man skulle dock gärna vilja veta vad för belöningar man skulle vilja ha :)
 

DeletedUser2483

Guest
Hehe ja men man får antingen välja mellan 2 olika sorters och som innan att desto fler dagar man är aktiva desto mera värdefulla blir de :)

Men jag tycker det kan vara kul med lite spänning om vad man kan få med ^^
 

DeletedUser2878

Guest
Sjukt bra idé!!

Samma stege som idag, kanske börjar med lite resurser i en av städerna, lite mynt, sen kommer trupper så kan vi avsluta med en dubbel kp :D

Edit* Fast jag gillar ju gunsten. Så en släng gunst också
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2483

Guest
Precis lite nyare belöningar skulle inte sitta fel och fylla upp min vardag rätt bra varje morgon man vaknar =)
 

DeletedUser3251

Guest
Får vi bara igång en diskussion om detta och att någon av forums ansvarig är med.

Gunst ska absolut vara med! ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Japp skulle vara underbart om detta kunde bli verklighet =)
Men som du säger behöver våra moderatorer tycka liknande som oss att det är en bra ide och framföra det till Tyskland ^^
 

DeletedUser2646

Guest
Tror dem har fullt upp just nu tråkigt nog men det skickas nog vidare snarast :)
 

DeletedUser2477

Guest
Varför inte? låter som en bra ide och lite variation,inga ideer är dåliga, noterar och ger till Saphira så får hon skicka detta vidare,
sedan är det upp till tyskarna. M
Men om ni har noterat så är det många ideer och åsikter som har tagits med i uppdateringarna.
 
Topp