Namninsamling - Underverk på gamla servers.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är ni lika trötta som jag på att inte få någon info om någonting och att teamets lösning på alla våra "problem" är att starta nya världar?

Vi som har investerat 100-tals timmar och våra surt förvärvade slantar blir gång på gång ignorerade och jag har tröttnat. Jag kommer lägga ner spelandet om vi inte får någon klarhet i detta och jag vet att många med mig känner samma sak. Vi vill ha något att jobba mot då det är helt löjligt att tro att någon allians kommer dominera en server under så pass lång tid så det inte finns några motståndare kvar.

Därför har jag startat denna namninsamling så kanske vi kan få lite fart på detta, vilka är med mig?

Skriv ditt nick och vilken server du spelar på.

Tack

Ett litet förtydligande, detta är alltså inte om 2.0 till gamla världar utan enbart underverk


quazi - Beta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Håller helt med!

Gjordes det inte en omröstning om detta som Innogames höll i? ...och vad jag förstod ville väl majoriteten har en förändring!
Är det så att det är för krångligt att implementera i äldre servrar och Innogames hoppades på ett Nej? :)

tunne - Beta
 

DeletedUser

Guest
(då ändrar jag mitt svar)
Jag vill självklart ha underverken!!!

Vill helt klart ha ett svar!!! :cool:

Theredwolf - beta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser678

Guest
BennyG - delta
fd gamma, planerade för underverk redan innan jul, och nu är vi mitt i sommaren ;(
 

DeletedUser1337

Guest
Blubby - Alfa & Beta

Nog för att spelet fortfarande är roligt (tidvis), men det blir enormt tröttsamt när det inte finns något slutmål att sikta på.
 

DeletedUser

Guest
Måste bara ställa frågan varför ni började spela ett spel utan mål när det är så fruktansvärt hemskt att det inte finns ett mål?
 

DeletedUser378

Guest
Jag tänker inte ta denna diskussion i den här tråden också är jag rädd. Använd någon av de redan existerande trådarna för diskussion. Men tillåter namninsamlingen.
 

DeletedUser378

Guest
Kan ju passa på att skriva in mig här också.

Lothoria - Alfa - Zeta - Moderator
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp