När kommer en ny värld?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När kommer en ny värld? En kille erövrade min enda by på 4000p så jag orkar inte köra nå mer på Zeta så jag vill börja på en ny server så jag inte ligger så väldigt långt efter alla
 

DeletedUser285

Guest
När kommer en ny värld? En kille erövrade min enda by på 4000p så jag orkar inte köra nå mer på Zeta så jag vill börja på en ny server så jag inte ligger så väldigt långt efter alla

DE lär inte börja något nytt innan sommaren iaf..
Känns ganska wasteless om de skulle göra det det dessutom.. :)
 

DeletedUser

Guest
När dom upptäcker att guldintäkterna minskar för att många slutar på a-e så kommer det en ny värld ska ni se. Skulle bli förvånad om den inte kommer innan augusti.
 

DeletedUser1947

Guest
Förhoppningsvis så öppnar de inte en ny värld inom de närmsta månaderna.
 

DeletedUser

Guest
På ca 1,5 år (har jag för mig) har de öppnat 6 världar, så nästa borde väl komma om någon månad eller så.
 

DeletedUser

Guest
Istället för att släppa ut en till värld inom kort så kan ni kanske ha 2.0 på de gamla servrarna ?
 

DeletedUser

Guest
När kommer en ny värld? En kille erövrade min enda by på 4000p så jag orkar inte köra nå mer på Zeta så jag vill börja på en ny server så jag inte ligger så väldigt långt efter alla

Tyvärr tror ja inte en ny värld löser ditt problem, du var ju me från början på Zeta....:cool:

Sen är ja också övertygad om att nästa värld kommer då premium köpen sjunker under en viss nivå på existerade världar.....
 

DeletedUser

Guest
Jag styr inte över detta, men jag hoppas att de inte öppnar nya världar under sommaren, utan hellre vänta tills hösten i alla fall, och gärna längre än så.
 

DeletedUser

Guest
När kommer en ny värld? En kille erövrade min enda by på 4000p så jag orkar inte köra nå mer på Zeta så jag vill börja på en ny server så jag inte ligger så väldigt långt efter alla


Det kommer att annonseras omkring en vecka/några dagar innan start. För tillfället vet endast tyskarna när det planeras att komma en till ;)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr tror ja inte en ny värld löser ditt problem, du var ju me från början på Zeta....:cool:

För att citera ett gammalt grekiskt baseboll-ordspråk.

Det spelar ingen roll hur många bollar som kastas mot dig om du inte vet hur du ska göra för att träffa dom.
 

DeletedUser962

Guest
Det kommer att annonseras omkring en vecka/några dagar innan start. För tillfället vet endast tyskarna när det planeras att komma en till ;)

Tyskarna är idioter, ifall "Gaffel" eller någon annan vill säga vem som bestämmer detta så kan jag kontakta denna tönt och förklara läget för honom/henne.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp