När börjar statistiken för Värld Sigma fungera?

  • Trådstartare DeletedUser3277
  • Start datum

DeletedUser3277

Guest
Har försökt kolla statistiken för värld Sigma men den världen finns inte ens med.
 

Hallström

Member
Kan man få ett svar av en moderator här eller??
Statistiken är ganska viktig för oss nördar
 
Senast ändrad:

DeletedUser2477

Guest
Den sidan sköts av utomstående aktör och EJ av Innogames, vi har sagt till om detta ett flertal gånger,men är ej Innogames ansvar för denna sida.
Vi får väl säga till igen men får inga direkta svar heller.
Ni får gärna klaga till dem också, kanske bättre effekt.
Håller absolut helt med att det är ett bra och viktigt verktyg,men du har annars http://http://grepointel.com/
 

Hallström

Member
Då blir det nog inte mer spelande efter Rho då, synd eftersom detta spelet har givit mig mycket nöje fast det har har varit ett ganska dyrt sådant.
grepointel är inget jag kommer att nyttja, kan ju inte ens logga in där.

Jag vet att det är ganska många "guldgossar" som inte kommer att fortsätta om detta inte fixas till.

Hoppas att ni löser detta. :(
 

DeletedUser2832

Guest
Då blir det nog inte mer spelande efter Rho då, synd eftersom detta spelet har givit mig mycket nöje fast det har har varit ett ganska dyrt sådant.
grepointel är inget jag kommer att nyttja, kan ju inte ens logga in där.

Jag vet att det är ganska många "guldgossar" som inte kommer att fortsätta om detta inte fixas till.

Hoppas att ni löser detta. :(

Vill bara fråga om du är seriös?
Att sluta spela pga att en TREDJE PARTS aktör slutar uppdatera en server (hittils) känns fjantigt
För att logga in på grepointel måste du göra ett konto där, men du kan nyttja det mesta utan att logga in

Jag känner inte till någon som kommer sluta för att Sigma inte uppdateras på grepostats

Hur ska dem kunna lösa detta när det inte ens är dem själva som håller på med sidan? :)
 

DeletedUser2843

Guest
lolwut? Vilka är alla dessa "guldgossar" som kommer sluta pga att grepostats blivit långsamma på att lägga till nya världar? Har svårt att se att fler än 5 slutar av den anledningen

Dock kanske innogames borde skaffa en egen hemsida för statistik?
 

DeletedUser2485

Guest
För övrigt brukar Grepostats fungera efter 2-2.5 månad efter servern börjar men som folk skrivit tidigare finns det andra sidor under denna tid.

(Iaf vad jag noterat).
 
Topp