P&P My Way

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Eftersom jag tröttnat hårt på alla Sim City spelare och därför är ensam i min ally så har jag en del att säga. Det finns en del spelare som tror att de är bra, samtidigt vågar de inte annat än att anfalla interna, spöke eller allianslösa.

Finns det nån därute som tror att de klarar av att slå ut mig utan en allians i ryggen??

Jag utmanar er alla, man mot man/kvinna. Själv är jag grundligt trött på alla Sim City spelare och jag vill ha lite action.

Ni andra som vill ha lite action. Vågar ni gå på mig utan att gömma er bakom en allians?? Sannolikt inte....för att ni som anfaller är direkt dåliga...

Så, vem vill anta utmaningen? Spelare mot spelare, ingen hjälp från andra.
 

DeletedUser

Guest
som moderator måste jag säga att detta är mycket intressant...

vågar någon?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag tröttnat hårt på alla Sim City spelare och därför är ensam i min ally så har jag en del att säga. Det finns en del spelare som tror att de är bra, samtidigt vågar de inte annat än att anfalla interna, spöke eller allianslösa.

Finns det nån därute som tror att de klarar av att slå ut mig utan en allians i ryggen??

Jag utmanar er alla, man mot man/kvinna. Själv är jag grundligt trött på alla Sim City spelare och jag vill ha lite action.

Ni andra som vill ha lite action. Vågar ni gå på mig utan att gömma er bakom en allians?? Sannolikt inte....för att ni som anfaller är direkt dåliga...

Så, vem vill anta utmaningen? Spelare mot spelare, ingen hjälp från andra.


mycket snack och liten verkstad...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1595

Guest
Hur har du tänkt? Startdatum? Slutdatum?

När vinner man? När någon inte hinner grunda städer längre och blir nollad?
 

DeletedUser

Guest
Men va sjutton, var inte så petiga och regliga av er nu, KÖR PÅ BARA :D

Shingzu säger "1v1 krig, här och nu", skit i reglerna kör nu!
 

DeletedUser

Guest
Hur har du tänkt? Startdatum? Slutdatum?

När vinner man? När någon inte hinner grunda städer längre och blir nollad?

Till slutet. Om du inte har nått bättre förslag.

Och en regel kan vi väl sätta upp. Man får bara ta städer av varandra.

Inte grunda, Inga spökstäder, Inget annat.
 

DeletedUser

Guest
mycket snack och liten verkstad...

Kanske jag borde tillägga att de store Godlajk inte verkar ha bättre saker för sig än att skicka en massa små anfall hela tiden.. För er info så duckar jag för det mesta.

Skall jag tolka detta som att det är jag mot Imperatori?
 

DeletedUser

Guest
Kanske jag borde tillägga att de store Godlajk inte verkar ha bättre saker för sig än att skicka en massa små anfall hela tiden.. För er info så duckar jag för det mesta.

Skall jag tolka detta som att det är jag mot Imperatori?


haha, vet ju att du inte kan spela:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha, vet ju att du inte kan spela:D

Så möt mig ensam utan allians! Jag mot dig! Ingen hjälp från andra. Inga erövringar från nån annan! Bara du och jag!

Kan jag inte spela är det en smal sak för dig!

Anta utmaningen eller håll klaffen!
 

DeletedUser

Guest
Och det blev tyst:D

Mod kan nog låsa denna. Ser inte ut som nån vill/vågar/kan. Tar väl för mkt tid med alla IE och Sim City byggande....

Är det nån som kommer på bättre tankar så säg till.
 

DeletedUser678

Guest
Och det blev tyst:D

Mod kan nog låsa denna. Ser inte ut som nån vill/vågar/kan. Tar väl för mkt tid med alla IE och Sim City byggande....

Är det nån som kommer på bättre tankar så säg till.

Jag var ju tydligen för bra för dig....
 

DeletedUser378

Guest
Vill du att jag får den låst trots att diskussionen verkar fortsätta lite smått?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp