Mobil versionen

DeletedUser834

Guest
Hej!

Tycker att det är bra att det finns en mobilversion (Ett förslag som togs fram för något år sen vad jag minns) Men den saknar vissa saker! T.ex finns det ingen "kom ihåg mig" knapp så man slipper logga ut och sen skriva in nytt lösen varje gång man loggar ut för att checka en annan värld. Man kan inte heller ta byggnation. Var iväg igår och skulle fixa hamn i en av mina städer men tyvärr kunde man inte det för att "raden" där man bygger hamnen fanns inte där

(Sista frågan, inte angående ovanstående: KAn ni inte också fixa så man inte tvunget måste ta ett ämne/Prefix)
 

DeletedUser4

Guest
Hej!

(Sista frågan, inte angående ovanstående: KAn ni inte också fixa så man inte tvunget måste ta ett ämne/Prefix)

Hej! :)

Prefix har vi för att det ska vara lätt att se var det berör. Just nu är dem inställda på samma som "buggar", vilket är fel men tillfälligt tills vi fått rätt på de som ska vara för sektionen "Frågor & Hjälp". Antar att du syftar lite på ditt förslag, så jag ändrade prefixet till "Övrigt" istället för "Epsilon".

Du får gärna komma med förslag på prefix och berätta vilket som du tycker ska tas bort/ändras. :)

Gällande mobila versionen så ska jag förhöra mig om hur produktionen ser på den biten.
 

DeletedUser834

Guest
Gaffel sa:
Hej!

Prefix har vi för att det ska vara lätt att se var det berör. Just nu är dem inställda på samma som "buggar", vilket är fel men tillfälligt tills vi fått rätt på de som ska vara för sektionen "Frågor & Hjälp". Antar att du syftar lite på ditt förslag, så jag ändrade prefixet till "Övrigt" istället för "Epsilon".

Du får gärna komma med förslag på prefix och berätta vilket som du tycker ska tas bort/ändras.

När jag skulle välja fanns enbart världarna som man kunde välja, inte något annat.
 

DeletedUser4

Guest
När jag skulle välja fanns enbart världarna som man kunde välja, inte något annat.

Nej du har helt rätt, det var jag som la till "Övrigt" efter att jag såg din tråd. :)

Så frågan är mer om du har förslag på fler prefix eller om vi ska ändra några som redan finns.
 

DeletedUser834

Guest
Vi kommer lite från ämnet men skulle önska att man kunde lägga till P&P, Buggar & Problem och Frågor & hjälp samt Förslag & Idéer
 

DeletedUser

Guest
Hej,

Passar på att skriva här istället för att starta en ny tråd.

Jag har sett att Android äntligen har fått en anpassad mobilversion. Ironiskt nog kan inte min Xperiax10 (den stora) logga in på denna, utan jag måste använda mig av internetversionen. Det som inte funkar är att jag inte kan logga in, det går inte att trycka på knappen "logga in" utan den ignorerar bara mina söta fingrar.
 

DeletedUser834

Guest
HAde också likande problem samt att Epsilon dog helt.Kunde kolla rapporter och sånt,men inte kolla byggnader och och bygga trupper.Alla andra världar funkade utan problem.
 
Topp