Milstolpar

DeletedUser2483

Guest
8efacd6308.png


Claimar 200 städer till mig själv =)
 

DeletedUser2483

Guest
53caf34a03.png


Claimar Zeus statyn som första Underverket för TNWs räkning. Tror jag fick med allt som behövdes i bilden annars får ni säga till så fixar jag det med =)
 

DeletedUser2483

Guest
e3903404ec.png


Claimar 3 miljoner poäng.

20ecad18d7.png


Claimar 30 mille till TNW.

e5079d5dac.png


claimar 4 och 5 mille till mig själv i försvar!

002696f9f4.png


claimar 8,9,10,11 och 12 mille i kämpar ranken till mig.

b150c9ed4f.png


claimar för TNW 50 mille i kämpar ranken.

3aaccda3c5.png


claimar 5 och 6 mille i anfalls ranken.

Claimar med då denna värld är slut prestigen att ha slutat top 1 på alla ranker(plus vann världen och kronan) individuellt samt som allians(har inte bilderna på anfall och försvar allians men dem vann vi med) ifall det finns som milstolpe.

PS:vet att dessa inte är korrekta då de togs vid 16.00 tiden på lördagen medans världen slutade kort efter midnatt men skedde inga större förändringar för första placeringarna förutom poängen osv.
 

Havheksen

Member
Beskedenhed er en dyd, det bliver jo lidt patetisk, når man selv er nød til at gøre andre opmærksom på ens meritter, og alle ved jo at de hunde, der gør højest, de bider dårligst.
smiley_emoticons_hydra.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Beskedenhed er en dyd, det bliver jo lidt patetisk, når man selv er nød til at gøre andre opmærksom på ens meritter, og alle ved jo at de hunde, der gør højest, de bider dårligst.
smiley_emoticons_hydra.gif

Hahahah suck! Tror inte alla förstår som sagt vad detta spel är. patetisk eller ej, detta är ett ställe där man lägger upp meriter och sådant man vill ska få finnas till historien. Förstår om alla inte anser sig vara vinnarskallar som mig men ska ge dessa som ändå vill utrycka sig negativt med dygder och talspråk:

"Tala är silver men tiga är guld" samt som min mamma alltid sa " har man inget vettigt att säga kan man lika gärna vara tyst".
 

DeletedUser3343

Guest
Grattis Jamson till alla dessa milstolpar! :D

Och grattis till rekordet för svenska servrarna....
smiley_emoticons_viking.gif
 

Havheksen

Member
"Tala är silver men tiga är guld" samt som min mamma alltid sa " har man inget vettigt att säga kan man lika gärna vara tyst".

Hvor er jeg da glad for, at du endelig har lært dette udtryk - det var på tide - det havde nu været dejligt, hvis du havde indset dette for lang tid siden, det ville have sparet mange for meget øregas.
 

DeletedUser2483

Guest
Hvor er jeg da glad for, at du endelig har lært dette udtryk - det var på tide - det havde nu været dejligt, hvis du havde indset dette for lang tid siden, det ville have sparet mange for meget øregas.

Hahaha ja du får ha din egna åsikt det får du, men det är inte jag som sitter och gör bort mig just nu. Du är kanske sur för att du själv inte kan lägga upp en post och måste då hävda dig emot mig här? Detta är inte ryktes tråden som är tillför rykten och sånt trams du tillför just nu detta forum utan meriter och milstolpar man når genom att spela.

Lär dig forumsreglerna och funktionerna i detta forum och kanske lite hur man beter sig. Är rent av pinsamt att behöva sitta och läsa trams av dig här. Finns säkert en dansk översättning för dig där du kan lära dig om svenskan är för svår?

PS: Ni kunde inte trycka till mig på pm, ryktes tråden eller sociala medier samt i själva spelet så förstår inte varför denna mobbning ska fortsätta nu? Ni är ju de flesta vuxna människor med barn och familjer och betydligt mycket äldre än mig. En sak att vara saklig men de flesta av er undrar man lite vad som har hänt i uppväxten och så.

Get to my level and then we can talk.
 

DeletedUser2483

Guest
Som sagt Havheksen så är jag i en högre position än dig då jag inte är lika barnslig som dig och dina fränder, tydligen mer mogen med. Att jag vann något eller är en vinnare? Hur vet du något om mig och vem jag är? Tycker det är fjantigt att du ska kalla mig för en förlorare i det verkliga livet när du inte har en aning om vem jag är. Vem är du att bestämma hur jag eller andra ska leva mitt eller sina liv och påstå att ditt är mycket bättre? Men kanske är det sådan du är, en person som har en sådan fetish att göra livet surt för folk samt kasta glåpord. Du är inte den första som sagt och lär inte bli den sista ur denna skara av individer ifrån tau som tydligen inte kan förstå att detta är ett spel och inget personligt när jag anfaller er.
 

DeletedUser2477

Guest
jahapp milstolpe tråden är inte till för en massa tjafs och här postar man sina milstolpar,meriter eller dylikt, det är denna tråd är till för och bli inristat i greppos historia. Ni får ta det där per pm mellan er.Sean är milstolpe tråden helt frivillig och alla kan posta och de som inte vill behöver det int eheller. Här handlar det inte om att komma först utan den som knycker åt sig en stolpe först,
detta är en annan typ av morot eller tävling än bara just rankningsystemet och få sätta sitt avtryck i grepolis historia.
Så kör på!!! posta på!!

uppdaterat alldeles strax
 
Topp