Milisen borde ge krigspoäng!

DeletedUser914

Guest
Nu är de såhär, jag har raggat efter krigspoäng på delta världen för att kunna ta nya städer men spelarena är antingen för aktiva och smarta och då duckar dom och använder sig av milisen vilker ju ger MIG inget krigspoäng?! MEN ger dom, ANTINGEN så får man ge folk krigspoäng för döda milisen eller så gör man så att om milisen dödar trupper får man inga krigspoäng för de ><

Nån som håller med ?! :mad:
 

DeletedUser962

Guest
Både Ja och nej.
KP= Bondgårdsplats
och eftersom Milismän inte tar någon plats i Bondgården så får du inga, men visst blir man irriterad :mad:
 

DeletedUser

Guest
Nu är de såhär, jag har raggat efter krigspoäng på delta världen för att kunna ta nya städer men spelarena är antingen för aktiva och smarta och då duckar dom och använder sig av milisen vilker ju ger MIG inget krigspoäng?! MEN ger dom, ANTINGEN så får man ge folk krigspoäng för döda milisen eller så gör man så att om milisen dödar trupper får man inga krigspoäng för de ><

Nån som håller med ?! :mad:

Då millisen är så dåliga borde man få om man dödar 300 millismän så får man 100KP en tredjedel (låter väl bra)? Eller typ 150KP hälften. Så får man ej KP för alla men för några av dem...
 

DeletedUser914

Guest
Ja men om folk använder milisen så tjänar man ju mer på de ändå DÅ de är genom krigspoäng man får nya städer på enligt detta spel >< får ju inga krigspoäng genom folk duckar oh sätter igång milisen och då inga kulturpoäng, köpa guld för göra kulturpoäng är nog de sista jag vill göra, och då de ändå står på framsidan "ett gratis onlinespel" borde de främja att de just ska va gratis ><


Då millisen är så dåliga borde man få om man dödar 300 millismän så får man 100KP en tredjedel (låter väl bra)? Eller typ 150KP hälften. Så får man ej KP för alla men för några av dem...

Håller med, behöver ju inte få så mkt krigspoäng men en del ändå ><
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra idé! Det är riktigt tråkigt att jaga KP när man blir milismanglad hela tiden. Men 100 kp för 300 milis.. Borde iaf ge hälften. 1 milisman 0.5 kp imo.
 

DeletedUser

Guest
Den som attackera milisen bör inte få kp, för denna funktion kan missbrukas lätt och jag behöver inte ge ens förklaring hur jag menar.


mvh Z
 
Topp