marknad för alliansen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hej jag tycker att man skulle kuna stäla in marknaden så att man bara kan handla med alliansen om man vill.:D
 

DeletedUser

Guest
Under tiden kan ni ju köra upp era marknader till nivå 10. Sen kan ni byta och skicka resurser till varandra
 

DeletedUser

Guest
Tycker det inte var ett alldeles dåligt förslag. Då slipper man ju det här med att föra dialoger och dylikt om vad man vill köpa :p

Mkt bra förslag för alla som har ett drag av slöhet över sig, däribland jag ibland.
 

DeletedUser

Guest
Jag håller med, samt att man skall kunna diffrentiera sitt pris...
Ett pris innom allyn
Ett pris till bundsförvanter/handelspartners etc
Ett pris till "kreti å pleti"...
// rödöga
 

DeletedUser

Guest
trupper

Jag tycker det också ska gå att köpa trupper på marknaden. eller hur?:) Nästan som legosoldater :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Visst det är inte så svårt att skapa en tråd I allians forumen om anbud, men det skulle få igång handeln inom allianser på ett mer effektivt sätt genom att lägga till en ruta inom Skapa Anbuds fliken, ex "Allians Anbud".
Och för att kunna se anbud inom allianserna lägga till en flik(med exempelvis namnet ovan) liknande "Främmande anbud" där man kan se Anbuden inom alliansen.

Så kommer vi tillbaka till möjligheten att ha en sådan tråd inom Allians Forumet det kan lät bli tjabbel om vem som ska ha vad och mycket klotter vilket kommer skapa kaos plus att det skär ner på onödiga forum trådar.
 

DeletedUser

Guest
Visst det är inte så svårt att skapa en tråd I allians forumen om anbud, men det skulle få igång handeln inom allianser på ett mer effektivt sätt genom att lägga till en ruta inom Skapa Anbuds fliken, ex "Allians Anbud".
Och för att kunna se anbud inom allianserna lägga till en flik(med exempelvis namnet ovan) liknande "Främmande anbud" där man kan se Anbuden inom alliansen.

Så kommer vi tillbaka till möjligheten att ha en sådan tråd inom Allians Forumet det kan lät bli tjabbel om vem som ska ha vad och mycket klotter vilket kommer skapa kaos plus att det skär ner på onödiga forum trådar.

Håller med!
 

DeletedUser

Guest
håller med, en handelsflik bara mellan alliansen hade varit bra, då blir det lättare att hjälpa varandra med resurser etc. och även att hålla resurserna från sina fiender om man är i krig...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp