Mängden begärda resurser återställs inte för bondbyar.

DeletedUser1570

Guest
Jag har idag noterat att mängden resurser begärda från bondbyarna inte har nollställts som de brukar.
Vad jag kommer ihåg så återställs den räknaren varje dygn men idag så fortsätter den att räkna på gårdagens värde.
Det kommer att resultera i att jag kommer att nå maxbeloppet snart och kommer inte att kunna begära mer resurser om detta inte fixas.
När räknaren går i taket så blir det inte många stadsfester eller erövringar då man helt får förlita sig på stadens egna produktion.
Jag såg problemet idag för första gången och det är samma sak på alla öar som jag har kollat.
Är det fler som har detta problem?

Jag kör alltid med senaste releasade uppdateringen av Mozilla Firefox. Just nu 14.0.1
Jag har även provat med IE 8.0.6001.18702 men den gav samma resultat.

Jag har startat om datorn för att se om det är något som kan återställas lokalt men det gav ingen effekt.

Jag misstänker att det är något på serversidan som inte återställer räknaren som den ska längre. En olympisk bugg kanske?
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte det problemet men vilken värld spelar du på?
 

DeletedUser1570

Guest
Världen är epsilon, trodde det skulle synas då jag fick klicka i det när jag gjorde inlägget.
 

DeletedUser1570

Guest
Inatt så återställdes räknaren för mängden begärda resurser från bondbyar igen som den ska, har ni inte gjort något så kvarstår problemet och kan återkomma annars så funkar det för mig igen.
 

DeletedUser378

Guest
Hej Dimytes får beklaga ett väldigt sent svar och samtidigt glädjas åt att det verkar ha löst sig.

Om problemet skulle återkomma vill jag att du omedelbart informerar teamet igen.
 

DeletedUser

Guest
Hade det problemet för ganska så länge sen. Men när jag maxat så verkade det som att grepo förstod att något var fel och då kom rätt siffror upp istället för maxat.

Har för mig att det var i början av theta.
 

DeletedUser1570

Guest
Problemet är tillbaka igen efter nattens kaos, räknaren för plundrade resurser är inte nollställd och räknaren kommer att maxas ut igen.
Ni måste gå igenom koden för detta för problemet kvarstår.
 

DeletedUser1570

Guest
Jag vill tillägga att detta problem enbart har dykt uppför mig efter uppdateringar av grepolis så det kan vara något i uppdateringsprocessen som inte får denna räknaren att nollas som den ska. Om ni inte gör något så skulle det inte förvåna mig om den är nollställd imorgon men då kvarstår problemet till nästa uppdatering då det lär komma igen. Jag vill minnas att samma sak hända när påskjippot var i våras och hönan introducerades.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp