Love and War

DeletedUser2469

Guest
Det var dock ett j*vla tjatande om predeff och diktaturer och hit och dit med allt och mycket.

Vill man predeffa en stad eller hundra spelar väl ingen roll, vad alliansen tycker är bäst gör man. Sen att man kan tycka det är fegt är väl en annan femma
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Och det här med dålig ledning och diktatur, det kanske stämmer, men om det funkar så funkar det, om det är roligt eller inte vet inte jag då jag inte spelar i BB, men i Invictus trivs jag bra och är skött av en bra ledning! :)

Och för varje inlägg som skrivs här växer kriget mellan BB och Inv. samtidigt som vi börjar glömma den tredje motståndaren, kanske till och med den farligaste av alla oss tre, nämligen LS/Mmax. Man kan ju undra varför ingen snackar med dem längre, ja, kanske har ni glömt bort att de är med i den här leken också?

Måste ändå nämna att det är riktigt underhållande att läsa er diskussion dock ;)
 

Hallström

Member
O där tog lordis ordförråd slut o gick tillbaka till barn stadiet

Lordis starka sida har nog aldrig varit att uttrycka sig i ord, det brukar han överlåta till Jamson.
Denna hatade/älskade spelare har alltid uttryckt sig i handling och nu verkar han ha påbörjat sin handling med Djal, troligtvis kommer det fler styrkebevis efter Djal.
Hoppas han sparar några godbitar till oss andra när han plockar sönder spelare efter spelare
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser

Guest
ja, man blir ju som man umgås Scramble, efter att ditt skit o lögner här. så blir man å sjunka till din nivå

Du e för söt
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif


Men jag tackar.
Du har hjälpt mig med hur jag skall hantera vissa saker o ting.

Så nu e de upp till dig ta reda på om det jag o zessard pratade om .......... !
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

Knaz

Active Member
Knaz!!

Den enda reaktionen du får genom att skriva det du gör är att vi i BB blir tunnhåriga då vi kliar oss i huvudet efter Varje inlägg du gör.

blablablablabla osv

Då måste ni ju vara bra dumma om ni inte fattar :)

Visst att man kan behöva lite extra råvaror ibland men då frågar man väl om någon har över och inte begär av någon som kanske behöver dom lika mycket eller kanske mer än vad du behöver dom? Men iofs så funkar det ju inte så i en diktatur.

Sen angående spion så har du ju redan gjort bort dig, du kan inte neka. Du skrev ju själv : "Efter samtal med en från er igår så tycker jag liksom alla andra inblandade skall respektera att det som skett skall vi vara tysta om eftersom inblandade parter kom överens om hur vi skulle hantera det som hänt hos er."


Ska ni köra fulspel så kan ni väl i alla fall stå för det och inte neka och spela dumma? :)
 

DeletedUser2878

Guest
Och för varje inlägg som skrivs här växer kriget mellan BB och Inv. samtidigt som vi börjar glömma den tredje motståndaren, kanske till och med den farligaste av alla oss tre, nämligen LS/Mmax.

Schhh, vi är lika ofarliga som alla andra tror. BB eller Invictus tar hem detta sopenkelt. Kriga på boys!
 

DeletedUser3391

Guest
Skriver väldigt sällan men känner nog att det är dags nu.

Det här med predeffade städer är intressant, att jag sitter med 1k birems (som jag inte begärt av min allians utan är mina) i en stad som ligger en bra stund från mina resterade städer är väl inte så konstigt. Efter flera misslyckade försök på denna stad som antagligen gör att ni reagerar just på den så bestämde jag mig för att ställa dit lite birems just för att det nästan bara är natt ks. Sen så tycker jag generellt att ni i bb ska vara dom sista till att prata om predeffade städer, har en stad på en nästan helägd bb ö som jag har märkt att det står lite preddefade birems i, varför? jag har bara en stad där.. Men även självaste djal har massa predeff i sina städer, sitter på en sådär 10-15k md bakom mur 25 + torn och 1k birems i flera städer.
Så snälla dra inte in att jag har några birems i en stad och att buse sitter på lite md i en stad. 2 städer emot 20, ser ni skillnaden?

Tack för mig och gott nytt år! även ni i bb :)


Gott nytt år på dig med.

alla sitter på predeff så är det vissa mer än andra, ska inte anklaga mer. Är en del av spelet.

Men klart jag blir sur om BB blir anklagad för predeff gäller lika mycket invi då också
 

DeletedUser

Guest
Då måste ni ju vara bra dumma om ni inte fattar :)

Visst att man kan behöva lite extra råvaror ibland men då frågar man väl om någon har över och inte begär av någon som kanske behöver dom lika mycket eller kanske mer än vad du behöver dom? Men iofs så funkar det ju inte så i en diktatur.

Sen angående spion så har du ju redan gjort bort dig, du kan inte neka. Du skrev ju själv : "Efter samtal med en från er igår så tycker jag liksom alla andra inblandade skall respektera att det som skett skall vi vara tysta om eftersom inblandade parter kom överens om hur vi skulle hantera det som hänt hos er."

Ska ni köra fulspel så kan ni väl i alla fall stå för det och inte neka och spela dumma? :)

ehh!

Har ni någon som helst kommunikation inom alliansen överhuvudtaget??

Du får gärna komma med bevis på dina anklagelser både gällande rv scenariona som du tar upp här för ingen inom BB känner till dina påstående ang detta.

Samt gällande spioneriet.
Prata med Zessard.

Talade med han igår om allt detta.

Så som vi säger i Malmö, Du e riktig knaz, man! (På ren svenska betyder det, shit your long long gone man)

Vill du fortsätta denna konversation råder jag dig ta reda på all fakta innan o sedan presentera den för min i PM ing så skall jag gärna dementerar de du hört med ren fakta med hjälp av dina egna allians medlemmar.
För här e du riktigt ute o seglar på de sju haven.
smiley_emoticons_grab-schaufler2.gif


Snart freden slut o allt laddat , undra vem jag skall gå på med allt jag har bara för skoj skull ahhahhaaaa :cool:
 

Hallström

Member
Även om de hade varit spelare med endast 1 stad hade de varit bättre än dina framgångar IE champ
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Ooops verkar som man tryckte på en öm punkt, jag slår mig inte för bröstet och talar om för alla hur duktig jag är som du gör.
Jag är ingen topplirare, spelar bara på och ställer upp för min allians.
Tror dock det var ganska längesedan jag tog en IE stad, var nog när Nikeful slutade och det är väl ett tag sedan.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3392

Guest
tror BB spelare inte vågar lämna dig. då jag hört lite ifrån en del spelare där. och som beskriver BB som en diktatur. med dig i spetsen.
så du kanske ska börja kolla över dina medlemmar?

Det ryktas, LORDI, du behöver inte öppna munnen angående saker du inte har en susning om. Vi har det trevligt i BB och så är det!
smiley_emoticons_bravo2.gif



och nog fan är det sanning. död åt BB!

Fint skrivit...
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser2688

Guest
Det ryktas, LORDI, du behöver inte öppna munnen angående saker du inte har en susning om. Vi har det trevligt i BB och så är det!
smiley_emoticons_bravo2.gif





Fint skrivit...
smiley_emoticons_bravo2.gif

haha, om ni läst allt i dethär forumet, så vet ni att jag kan fixa in mig i alla kretsar genom diplomati.

har ett finger med i det mesta o styr ;)

så du borde hålla igen din mun om du inte har något vettigt att säga.
 

DeletedUser

Guest
haha, om ni läst allt i dethär forumet, så vet ni att jag kan fixa in mig i alla kretsar genom diplomati.

har ett finger med i det mesta o styr ;)

så du borde hålla igen din mun om du inte har något vettigt att säga.

Lordi!

De e helt okey att häckla varandra och även vara lite spydig.

Men de flesta av dina inlägg når och passerar gränsen för passande uppförande.

Som tidigare påpekat finns ingen åldersgräns här så kan väl tona ner lite så andra med som inte uppskattar personpåhopp även kan våga nyttja forumet utan vara rädd att få kommentarer som du skriver.

E faktiskt inte bara vi som spelar här som deltar just nu i denna konversation.

Kan göra det enkelt för dig.

Du vinner, du e bäst o vi skall inte säga emot dig.

Så ha det nu trevligt denna första dagen på året.
 

DeletedUser2483

Guest
Mycket pajkastning här och inte för att jag inte gillar drama i forumet men ni som skriver här försök förstå ordspråket "Som man bäddar så får man ligga"!

Att använda sig utav propaganda är väldigt enkelt och folk tar det alldeles för hårt när man skriver något om en allians, är det en person så tycker jag det är okej med ett svar men lite överdrift med det hela.

Som svar på allt så ja det är lite svajigt nu efter att en spion hos oss inte enbart gick på ledningens planer utan denna spelare gav ut hemligheter om aktivitet och annat av sina forna kollegor och då är inte de nyanlända inräknade utan spelare som han har spelat med sen starten. Detta visar på denna persons karaktär och tycker inte ni ska skälla på någon annan än honom. Att sjunka så lågt är bedrövligt och förstör spelet för många flera än det förgyller. Egoismen är stor här och att reparera denna skada kommer ta tid.

Sen pree-deff och så är det vanligt när det finns utsatta städer, men att strunta i en spelare helt som ligger avsides och enbart deffa i sina egna områden är det vi i Invi blir fundersamma emot(vissa städer har deff i sig men långt ifrån tillräckligt). Att många utav en ledares städer är deffade har inget med saken att göra utan enbart att själva poängen med pree-deff inte finns där.

Vill avsluta som jag började att spioneri är något jag inte stödjer och tycker att det förstör spelet, de som spionerar oavsett sida kommer att hamna på en "shit-list" och jag kommer inte ha med dem att göra. För oftast skadar de inte de stora spelarna utan mest de mindre som är under utbildning eller inte har den tiden att snabbt vara flexibel.
 

DeletedUser

Guest
haha, om ni läst allt i dethär forumet, så vet ni att jag kan fixa in mig i alla kretsar genom diplomati.

har ett finger med i det mesta o styr ;)

så du borde hålla igen din mun om du inte har något vettigt att säga.
Vad hände med lordi?
Han som kunde styra allt o alla hmm??
 
Topp