Loth Befodrad till anställd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser285

Guest
Hej!
Vill med detta brev säga att jag anser att Lothoria bör bli anstäld av IG.
Hen är vad jag tycker en People person..
Hen är alltid på spelarens sida, hen försöker förstå problemen och hen jobbar EXTREMT jävla mkt.
Mkt av detta vet jag pga att hens arbete för KH tyvärr inte alltid är på topp då hen driver detta forum, hen är admin på 2 världar..
Och vad får hen för det?
Jo IG betalar henom liksom alla andra som sköter en värld eller en forums del här i Guld..
Då är detta en person som sköter 10x mer i forumet och sköter Tickets på två världar.
Med det arbete som den ungdom lägger ner för oss spelare på detta spel anser jag att hen bör får någon form av anställning av IG.
Allt annat vore som att pissa på duktigt folk som jobbar för grepolis bästa och spelarnas bästa samtidigt..

//Opeth founder of Loth's Fanclub ;)
 

DeletedUser

Guest
Instämmer med dig Opeten! =)
Loth är grym, förtjänar samma lön som Gaffel minst!
 

DeletedUser

Guest
Tycker hen ska lära sig spela ordentligt istället för att trolla på forumet.

Annars borde väl jobbet som ansvarig för grepo.se vara ledigt? Verkar inte vara någon som jobbar där iaf..
 

DeletedUser962

Guest
Ingen tvingar Loth att göra det, han har ställt upp frivligt.... Missförstå mig inte, Loth gör ett strålande jobb.:) Men som sagt frivilligt..
 

DeletedUser

Guest
Ingen tvingar Loth att göra det, han har ställt upp frivligt.... Missförstå mig inte, Loth gör ett strålande jobb.:) Men som sagt frivilligt..

Så du menar om att det finns någon som gör ett jobb bra så är det ingen mening att anställa den personen istället för klåparna som "jobbar" för IG idag?

Ibland förstår jag inte om/hur du tänker
 

DeletedUser962

Guest
Så du menar om att det finns någon som gör ett jobb bra så är det ingen mening att anställa den personen istället för klåparna som "jobbar" för IG idag?

Ibland förstår jag inte om/hur du tänker


Vet inte om du spelar Apa eller om du är en apa, Eller om du bara är extremt dum.
 

DeletedUser4

Guest
... så får vi gå in och säga att nivån går i vågor. Låt oss hålla den på en hög nivå till 100%.

Håller med allt Opeth skrivit och kan säga att vi i teamet är mycket glada över att ha en sådan person hos oss idag. Alltid positivt att se spelare uppskatta det arbete som utförs och att vara en forumschef är långt ifrån det lättaste arbetet som finns på ett community. Låt oss hoppas att han aldrig blir grå och rynkig! ... och hittar ungdomens källa så att vi kan behålla honom för alltid!

För att få tillägga en lite mer specifik info, så är små versioner så som DK,SE,NO m.fl, bara möjliga att anställa 1 person som ansvarar. I och med att det är ett studentjobb och mer information om det kan ni hittar på InnoGames hemsida. (Finns undantag, som ni säkert har märkt är Mathias (The Conqueror) också anställd som Co-CM här på Grepolis med diverse anledningar. Väljer att inte gå in på det och tackar för att ni respekterar det.)

Vi låter tråden ligga kvar ett tag och sen eventuellt flyttar vi den från sektionen. =)
 

DeletedUser378

Guest
Ja man får väll tacka och ta emot det som sägs och glädja sig åt att ens arbete är uppskattat.

Och som du säger Opeth så har jag tagit på mig en hel del arbetsbördor har på communityn, men precis som mace säger så är det ingen som tvingar mig till detta. Utan jag gör det i förhoppningar att förbättra det community som jag spelar på och för att göra det till en plats att fördriva tiden med ett leende på läpparna.

Det må så vara att allting inte alltid går felfritt till häromkring och det är vi precis som ni medvetna om, jag liksom de runtomkring mig lägger ner flera timmar varje dag i strävan på att det skall bli bättre och när man vet att det uppskattas så anstränger man sig lite extra (kanske därför jag arbetar så förbaskat mycket med detta).
Vi gör vad vi kan för att vara er röst ner till Innogames i Tyskland precis som vi måste vara deras röst här uppe i den kalla norden.
Vi hyser självklart förhoppningar om att kunna göra varje server till en efter spelarnas tycke även om det valet inte alltid är vårt.
Men känner ni någon gång att ni inte får det bemötandet som ni har förtjänat är var och en fria att kontakta mig privat. Antingen via pm här på forumet, via ticketsystemet (i dagsläget Delta/Eta) eller via skype.

Hur länge man blir kvar här får framtiden utvisa. Jag har mina upp och ner gångar precis som alla andra men än så länge håller jag mig kvar på en inte långt från dig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp