Lite mer liv här skulle inte skada.

DeletedUser845

Guest
Ok, detta kan ses som en spam tråd, men förhoppningsvis så kan vi få ut lite utav detta.

Community projekt forumet är ett forum som vi kan använda för att exempelvis presentera nya grepolis skript, skriva om strategier eller göra diverse uträkningar.
Som forumet ser ut just nu så är det dock näst intill helt dött.
Går ni istället in på engelska forumet och läser i deras motsvarande community projekt trådar, så kommer ni hitta mängder med material. Min fråga är då, varför?
Är det för att vi tycker det är onödigt för att det finns så mycket att hitta på engelska forumen, är det för att vi inte vill ge ut något till fiender, eller är det bara för att vi är lata?

Självklart kan vi inte ha lika mycket aktivitet på något av våra forum som de har på de engelska forumen, eftersom att det är så många fler som spelar där. Men vi kan väl åtminstone försöka få fram lite material?

Jag vet inte hur ni ser på svenska grepolis forumet i helhet, men jag vet iaf att när jag går in på ett spelforum för första gången, så är det just flikar som denna som jag brukar leta efter mest. Även om aktivitet är den klart viktigaste faktorn i grepolis, så finns det fortfarande en hel del saker man kan göra för att optimera sin spelstil mer och mer. Jag lovar er att hur bra ni än tror att ni är på det här spelet, så finns det alltid något som ni kan göra bättre.

Så jag uppmanar er att sprida era idéer, och gör uträkningar för allt ni tror kan hjälpa er i spelet. Att utvecklas är ett sätt att få något att bli mindre enformigt!
 

DeletedUser962

Guest
Menar du att det är OK att skriva guider i Community Projekt? :eek:
Trodde att i denna tråden så skulle bara ni i teamet lägga upp intervjuer mm?
 

DeletedUser845

Guest
Menar du att det är OK att skriva guider i Community Projekt? :eek:
Trodde att i denna tråden så skulle bara ni i teamet lägga upp intervjuer mm?

Haha, varför tror du annars att du hittar trådar som "allt om krig" med mera här? :)
 
Topp