Lite förslag!

DeletedUser

Guest
Skulle gärna vilja se animerade strider.
Skulle vara grymt kul (kan acceptera det som en premium funktion) men skulle göra spelupplevelsen grymmare. Tänk att se slaget och de vinnande trupperna om det är du som vinner hissar tex. Alliansflaggan! Eller om du blir besägrad får se din befolkning sårade och flyende.

Sedan skulle det vara hur grymt som helst som jag läste i en tråd att se skeppen inseglandes mot sin stad både stöd och anfall. Man ska inte se vad det innehåller men just se anländade skepp oj oj jisses skulle vara grymt.

Uppdragen som finns: Här skulle jag vilja se lite mer variation mycket av samma som dyker upp non stop.

Lite tankar vet att det skulle krävas lite arbete men fortfarande grymt om det skulle gå att genomföra.
 

DeletedUser

Guest
Redan som det är idag kräver spelet massa prestanda, och med de tankar och idéer du har gällande strider (som är intressanta) kommer spelet kräva än mer och spel upplevelsen generellt kan bli lidande.
Som det är idag så börjar spelet hacka för vissa vid redan 70-80 ink anfall, jag kan tänka mig vad en liknande funktion kan göra då.

Dock kan jag också tycka att uppdragen behöver uppdateras.
 
Topp