Lindos

Angouleme

Member
Hej spelare!

Den 26 augusti börjar en ny värld! Denna nya värld är vår andra omgång av specialvärldsstart 2021, och med den kommer några unika och spännande miljöer som vi hoppas att du kommer att gilla. För det första är dessa världar snabba, utan moral, och Hephaestus välsignelse! Men för att verkligen göra dessa världar unika introducerar vi också Boost Weekends! Först och främst nedan ser du de vanliga världsinställningarna för värld Lindos. Fortsätt läsa för att ta reda på mer om vad du kan förvänta dig ...

VÄRLDSINSTÄLLNINGAR

Världsinställningar:
  • Hastighet: 6
  • Enhetshastighet: 6
  • Handelshastighet: 5
  • Nattbonus: 23:00-07:00
  • Nybörjarskydd: 5 dagar
  • Alliansgräns: 15
  • Erövringssystem: Belägring
    • Erövringstid: 8h
  • Koloniseringstid: 8h
  • Moral: Av




Boost -helgerna kommer att köras ungefär två gånger per månad under de första fyra månaderna av dessa nya världar. Varje buff -helg kommer att ha ett tema och kommer att erbjuda dig en unik spelupplevelse under helgerna, som börjar på fredagen kl. 18.00 och slutar söndagskvällen kl. 23:59. För att hjälpa dig att planera i förväg och veta vad du kan förvänta dig, nedan hittar du schemat för världsökningar för värld Lindos från och med den 27 augusti.

Lindos som startade idag är ju dock revolt och inte belägring som det står ovan...
smiley-emoticons-hust.gif
 

Dannie

New Member
Alltså en kopia av föregående värld med lite bonusar på helgerna då slutspelet är domination igen. o_O
 

MrForsberg

Community Manager
Team Grepolis
Det är rätt, var jag som gjorde en miss när jag skrev i forumet. kan gå snabbt ibland!
 

Knaz

Active Member
Det är rätt, var jag som gjorde en miss när jag skrev i forumet. kan gå snabbt ibland!
Inte första gången du skyller på att det går snabbt ibland?:rolleyes: Sluta kom med ursäkter hela tiden och gör rätt nångång, kan du inte det är det dags att låta någon annan ta över?
 

Angouleme

Member
Moral är på btw och inte av som det också står ovan.. är ens en enda inställning av det som står ovan rätt?
 

MrForsberg

Community Manager
Team Grepolis
Moral är på btw och inte av som det också står ovan.. är ens en enda inställning av det som står ovan rätt?

Moralen ska inte vara på. Vilket vad jag kan se den inte är heller, det fixade sig inatt.
Vad är det mer för inställning förutom att det är Revolt (vilket det ska vara, det var jag som skrev fel) som du anser är fel?
 

Angouleme

Member
1630430183423.png
Då ser du något konstigt för 10 min efter ditt svar att den skulle vara av landade jag detta anfall med moral på :) NU är den dock av tackar.
 

åäö?

New Member
Nu är det fredstid på servern och den avslutas snart, min fråga är då som följer.

Kommer alla helgboostar att ske nu i helgen, eftersom det är den sista hela helgen på servern?
 

Geggan

Active Member
ingen av helgboostarna har väl varit aktiva, så tvilvar på det och det kvittar väl dessutom
 
Topp