Landa ks

DeletedUser2496

Guest
jag antar stt ni vet att ni igen buggat till freden?
Man skulle från 18:00 igår inte kunna landa KS något man kan.
 

DeletedUser2496

Guest
ok. har gått snart 1h20 min utan en reaktion från Rikk eller ansvarig forums mod (om nu ens det finns, vi vet ju som spelare idag inte vem som har ansvar för vad i teamet också något du/ni kan fundera på).
Jag vet att det är svårt att nå upp till samma aktivitet som fanns här för några år sedan när teamet bestod till större delen av kända spelare mot idag, där bara 1-2 är kända för den större massan, det är synd kan jag tycka, då man får ett större förtroende för folk som man känner till än andra.

Iaf, detta är andra gången på några månader det strulas upp med frid-tiden, något som mig veterligen inte skett tidigare.
Jag antar att även denna gången så kommer man kunna med hjälp av ticket ta tillbaka berörda städer men det är inte det som stör mig nu. Det är att det ens kan ske, hur svårt ska det vara att för er se till så att det verkligen går igång? Det är bara att se till så supporten i Tyskland gör det de ska. Om man nu bestämt att vi ska ha påskfrid då ska det vara så, vi är flera betalande kunder som nu tycker att det börjar gå för långt med hur det svenska communityt sköts och då är CM den främst ansvariga (någon som jag antar är RIkk men det vet man ju inte) och när det stormat tidigare har han hållit sig bort och jag hoppas nu att han tar tag i detta idag så vi alla som vill fira påsk i fred kan göra det.
 

Hallström

Member
Då kunde ju åtminstånde någon få ett svar någon gång, som det är nu kunde dom lika gärna lagt ner supporten för några svar får man ju inte. Tror iofs att du hade ganska god nytta av den gamla supporten då dom gillade folk som blev bruna om tungan
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

DeletedUser2477

Guest
Cm har postat om freden och det åtgärder som har vidtagits vid buggen som har även rättats till, ibland blir det komplikationer men du är välkommen att skriva till supportern :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp