Läst forum står som oläst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Har en bugg som inte är kritisk, bara lite irriterande.

Här, på Grepolis Forum, har jag märkt att om jag läser alla ämnen i en flik, tex. Buggar & Problem, och att de står som olästa, och sen går ut till startsidan ser jag att det fortfarande står som oläst.
Detta händer främst under fliken Buggar o Problem.

Använder: Chrome
Skärmdump: Är det nödvändigt??
Kritisk: Absolut inte
Hur problemet uppkommer: Jag läser alla ämnen under en flik och går till startsidan.

Är detta bara en seg uppdatering av websidan eller något annat?
Är det några fler som har problemet eller bara jag?
 

DeletedUser855

Guest
Kan hända det skrivits något nytt i trådarna sen du läste senast eller att du kollat sista sidan i varje tråd, läser du inte den så uppfattas det inte som att du läst tråden.
 

DeletedUser

Guest
Jag har kollat flera gånger att jag inte har något oläst, men det förblir oläst. Det funkar att klicka på knappen "gör alla forum olästa" så det kan bara vara en seg uppdatering av sidan.
 

DeletedUser

Guest
Jag har kollat flera gånger att jag inte har något oläst, men det förblir oläst. Det funkar att klicka på knappen "gör alla forum olästa" så det kan bara vara en seg uppdatering av sidan.

Jag håller med Anna111, (oavsett om man läser alla trådar så står det att man inte har läst det, och när man går in och kollar på alla trådar igen så har ingenting ändrats/lagts till!)
 

DeletedUser378

Guest
På vilket sätt tar du dig tillbaka ut till startsidan.
Använder du backfunktionen i webbläsaren så är det förklaringen.
 

DeletedUser

Guest
Använd
navbits_start.gif
Forum Grepolis (längst upp om du inte märkt det) eller (ja, bilden är en länk) nästa gång.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp