Kritik & diskussion - Topp allianser

DeletedUser

Guest
Vafan, skulle ju inte läsa men men..

Vart någonstans hittar du ett personligt påhopp av någon av er i min text?? :O Skäms, gör jag knappast! Har inte gjort något fel o har rent mjöl i min påse iaf ;)
är ju rätt känd irl för att ha ett temprament när man försöker jävlas med mej, du försökte gå in på mitt personliga liv det är för mej ett försökt till person hop specielt om man inte känner mej ett dugg och drar random slutsatser och wile92 bekräftade det när han började skriva om dem allianser jag varit med i kan ju säga att han varit med i en del sjunkande skepp som ni i AAA kallar det han med , sen så har ju alla rätt till sin åsikt men jag kommer hålla mej till sanningen tills ni i AAA gör detsamma, och jag har inget personligt mot dej heller anders kommer ihåg att du hjälpte mej med en del belägringar vilket var schyst men jag tycker fotfarande att det var fel bettende av din allians men som tidigare inlägg så är det ju bara ett spel och jag får väl acceptera ert bettende hur ruttet jag än tycker att det är. men som jag sagt så tidigare så var det din allians som började skriva på forumen för att reta upp los medlemmar och jag är inte byggd så i min personligt så att jag bara kan sitta tyst och titta på medans ni försöker svart måla sanningen sen om ni har en egen uppfattning får ni ha det men jag var med när allt hände så jag vet hur det är och har inte fått mina uppfattningar från någon annan än ert bettende, visst ni säger att ni gjorde det för att få fart på servern men då måste jag fråga dej, hade det då inte varit bättre att ge oss 24 timmar ist för 8 och hade det då inte varit bättre att vänta till efter vi haft dem stora ie´na? förstår inte den logiken sedan det inte går ihop men det är som sagt min uppfattning.
 

DeletedUser2895

Guest
Jag var diplomat i MUs största allians Legions of Solace och åkte på semester. Kom tillbaka från SL efter en knapp månad och allt ligger i spillror. Snacka om förändring he he ;) Jag är en av dem som skapade förbundet AAA + LoS, jag tyckte det var en bra ide då och det blev ju framgångsrikt, kanske lite för framgångsrikt.

Jag har full förståelse för upprörda känslor av vad som hände men jag kan inte uttala mig om detta för jag var inte med under dramatiken.

Jag vill iaf passa på och säga att fram tills denna omställning hade vi jämrans kul AAA och LoS som då var tillsammans i förbund. Inga hard feelings från mig, jag lägger detta bakom mig och nu spelar jag vidare under nya förutsättningar.
 

DeletedUser2639

Guest
Wow vad det är mycket sura miner här då :)

Tänk på att Iota är över och det är ett nedlagt kapitel.

Om några borde vara arga på vad som hände med KlanInq så är det ju Fd Blitz egentligen. Som var allierade med Klanen men ändå blev "dissade" för Inq. Och inte ser du mig just nu med bibeln i min hand och skriker ut hur mycket gud hatar Klaninq. Så nu tycker jag att ni lägger ner den diskussionen..

Btw Scramble. Jag själv kan säga att jag är i princip ingenting utan min allians. Jag hjälper den med allt jag kan och jag får hjälp av den. Tack vare min allians kunde jag avvärja 4:a anfall mot en stad som KlanInq försökte sig på trots att den låg i total underläge. Men det är bara tack vare att jag hade riktigt schyssta alliansmedlemmar som ställde upp i vått och torrt.

Ingen människa är något på GP utan sin allians. Du är inte bättre än någon annan, det enda som kan vara skillnaden är aktivitet och det har absolut inget att göra med vem som är bäst. för tajmning kan inte du påverka och inte någon annan heller med tanke på att klockan hoppar. Så att komma och säga att du är mycket bättre än en annan spelare är bara trams!

Grepolis är dessutom ett spel som främjar den sociala biten tillsammans med den stridsälskande delen. Om man inte har ett socialt spelsätt så kommer man inte ha stora förhoppningar om att klara sig på GP, det är meningen att man ska skapa allianser. varför tror du annars att man bara kan vinna som en allians?

Sen vet jag absolut inget om hur er relation är från det att ni blev kickade osv. Det är helt oviktigt nu.

Men jag kan tillägga min kära vän, att om du hade velat ha krig med OB på Mu, så kommer jag att ställa mig i din väg eftersom han är min alliansvän ;) detsamma gäller varenda en i min allians.

Och nu har ni alla fått ett nytt gargameddelande som jag vet att vi alla älskar :D ...
Inte? jaha.... Det var en besvikelse..
 

DeletedUser

Guest
Wow vad det är mycket sura miner här då :)

Tänk på att Iota är över och det är ett nedlagt kapitel.

Om några borde vara arga på vad som hände med KlanInq så är det ju Fd Blitz egentligen. Som var allierade med Klanen men ändå blev "dissade" för Inq. Och inte ser du mig just nu med bibeln i min hand och skriker ut hur mycket gud hatar Klaninq. Så nu tycker jag att ni lägger ner den diskussionen..

Btw Scramble. Jag själv kan säga att jag är i princip ingenting utan min allians. Jag hjälper den med allt jag kan och jag får hjälp av den. Tack vare min allians kunde jag avvärja 4:a anfall mot en stad som KlanInq försökte sig på trots att den låg i total underläge. Men det är bara tack vare att jag hade riktigt schyssta alliansmedlemmar som ställde upp i vått och torrt.

Ingen människa är något på GP utan sin allians. Du är inte bättre än någon annan, det enda som kan vara skillnaden är aktivitet och det har absolut inget att göra med vem som är bäst. för tajmning kan inte du påverka och inte någon annan heller med tanke på att klockan hoppar. Så att komma och säga att du är mycket bättre än en annan spelare är bara trams!

Grepolis är dessutom ett spel som främjar den sociala biten tillsammans med den stridsälskande delen. Om man inte har ett socialt spelsätt så kommer man inte ha stora förhoppningar om att klara sig på GP, det är meningen att man ska skapa allianser. varför tror du annars att man bara kan vinna som en allians?

Sen vet jag absolut inget om hur er relation är från det att ni blev kickade osv. Det är helt oviktigt nu.

Men jag kan tillägga min kära vän, att om du hade velat ha krig med OB på Mu, så kommer jag att ställa mig i din väg eftersom han är min alliansvän ;) detsamma gäller varenda en i min allians.

Och nu har ni alla fått ett nytt gargameddelande som jag vet att vi alla älskar :D ...
Inte? jaha.... Det var en besvikelse..
menar inte att kliva dej på tårna nu gargathor hur mkt jag än skulle älska att göra det, men den här fliken är till för kritik och diskussioner jag tkr dem har all rätt att lägga fram sina åsikter här om förra världar dem spelat på även om det här är ämnat för värld Mu så ger det ju bara mer liv i forumet vilket ni ju vill ha :)
 

DeletedUser2639

Guest
Kliva på tårna tvivlar jag på att du gör eller ens kan ;)

Men att detta ger mer liv till forumet, visst det är sant, men just nu är det ingen relevans att två personer gnatar om en annan server när det har ingenting att göra med varför tråden skapade. Alltså att diskutera hur det gick mellan LoS och A-A-A. Och eftersom denna tråden ligger under Värld Mu så borde enbart världen Mu vara den som borde diskuteras.

Alla har rätt att framföra sina åsikter som det urgamla citatet säger: "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" Men det betyder ju inte att vi ska uttrycka oss om allt möjligt i en tråd som är skapat för en specifik värld.

Sen att det fortfarande tjatas om Iota... det är längesen den världen stängdes. Varför fortsätta tjata? vad tjänar du på de? vinner du något pris för det? nej, därför är det ett avslutat kapitel.

And there goes the Garga again ;)
 

DeletedUser

Guest
Instämmer med Gargathor egentligen trots att jag bidrog till Iota diskussionen.
Säger ungefär som jag sa tidigare, om A-A-A nu är så hemska, varför inte anfalla dom lite?
De senaste dagarna har jag fått fler reaktioner i form av gunst på mina anfall än vad jag har fått riktiga anfall vilket är lite underligt med tanke på att en stor del av mina städer har fiender och inte vänner som grannar.

Så utan att ha en personlig åsikt om hur allt började eller hur ondskefulla A-A-A är, varför inte göra något åt saken?
 

DeletedUser

Guest
Vi håller Mu-forumet till Mu-diskussioner tycker jag. Börjar tråden handla om en massa annat så kommer Mu-spelare tappa intresset och sluta läsa/skriva i den.
 

DeletedUser2639

Guest
Då är vi tre personer med samma åsikt :)

Nu till lite Mu relaterade saker..

Var är all KP? jag får inga anfall på mig :(
 

DeletedUser

Guest
Kliva på tårna tvivlar jag på att du gör eller ens kan ;)

Men att detta ger mer liv till forumet, visst det är sant, men just nu är det ingen relevans att två personer gnatar om en annan server när det har ingenting att göra med varför tråden skapade. Alltså att diskutera hur det gick mellan LoS och A-A-A. Och eftersom denna tråden ligger under Värld Mu så borde enbart världen Mu vara den som borde diskuteras.

Alla har rätt att framföra sina åsikter som det urgamla citatet säger: "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" Men det betyder ju inte att vi ska uttrycka oss om allt möjligt i en tråd som är skapat för en specifik värld.

Sen att det fortfarande tjatas om Iota... det är längesen den världen stängdes. Varför fortsätta tjata? vad tjänar du på de? vinner du något pris för det? nej, därför är det ett avslutat kapitel.

And there goes the Garga again ;)
vad jag tjänar på det? alla kanske inte bryr sej om personligt vinnande jämnt och ständigt :p jag finner mer det här intressant och gillar att lyssna på olika åsikter sedan jag är debatt/politik intresserad och sen är det alltid roligt att höra hur andra världar är/har varit, du kanske vet hur Lota var men varför ska inte vi andra som är intresserade få höra hur det var? :D
 

DeletedUser

Guest
Vi håller Mu-forumet till Mu-diskussioner tycker jag. Börjar tråden handla om en massa annat så kommer Mu-spelare tappa intresset och sluta läsa/skriva i den.
ne tycker ni ska fortsätta forumet var ju helt död innan ni/man själv samt AAA började kommentera här men det är ju självklart bara önske tänkande :)
 

DeletedUser2639

Guest
Hur det var på Iota har ju dock ingenting med Mu att göra..

Det har varit en massa kommentarer om Iota på Iota tråden. Föreslår att du tar och utforskar den delen av forumet tills du är nöjd ;)
 

DeletedUser

Guest
Hur det var på Iota har ju dock ingenting med Mu att göra..

Det har varit en massa kommentarer om Iota på Iota tråden. Föreslår att du tar och utforskar den delen av forumet tills du är nöjd ;)
jorå har tittat igenom dem flesta världar ett flertal gånger men alltid roligt med mer aktivitet på det här forumet/världen vilket den i nu läget behöver :) dessutom brukar en åsikt alltid föda en annan åsikt tex en som har motsatt åsikt så jag ser gärna att det frodas/får mer nya åsikter att träda fram
 
Topp