Övrigt Krigspoäng

DeletedUser

Guest
Efter ett fruktansvärt anfall som slog ut alla mina trupper så skulle jag enligt rapporten få 1256 krigspoäng. Har inte sett röken av dem - det är nu ca 12 timmar sedan. Kan jag leta upp poängsammanställningen någonstans och "hämta" hem mina välförtjänta poäng?
 

DeletedUser

Guest
Hej Perhe

Du ser dina krigspoäng på torget, där kan du göra dina triumftåg. Du kan också se dessa på rank i den vänstra menyn. Titta på din rank som anfallare, försvarare och kämpe.
 

DeletedUser

Guest
Hej Perhe!

Vem som får deff kp bygger mkt på vem som deffa din stad också.
Va du ensam om att deffa den eller inte?
Ett annat alternativ är att du gör en supportförfrågan då de kan hjälpa dig bättre än vad vi kan via detta forum.

M.V.H. Tannhäuser
 

DeletedUser2832

Guest
Hej Perhe!

Vem som får deff kp bygger mkt på vem som deffa din stad också.
Va du ensam om att deffa den eller inte?
Ett annat alternativ är att du gör en supportförfrågan då de kan hjälpa dig bättre än vad vi kan via detta forum.

M.V.H. Tannhäuser

Den säger ju dessa kp som ges till dig

Jag vet att jag nyligen på en värld sänkte 209bs = 2090 kp

Men enligt rapporten så fick jag 2089, dvs att dom bv jag hade i staden fick 1 kp

Har aldrig varit med om att det står att jag får 500 kp när jag har andra som deffar och jag får t.ex. 200 kp
 

DeletedUser

Guest
Nej, det som står i rapporten är den mängd kp som anfallaren förlorar och tar, eller hur man ska uttrycka det.
Den mängd kp du får står inte där om andra har deff i staden, såvida inte innogames ändrat detta i en av sina senaste uppdateringar.
 

DeletedUser2832

Guest
Jag har för mig att det är som jag skrev ovan

Men jag kan ha fel :)
 
Topp