Krigs statistik

DeletedUser962

Guest
Jag tycker att ifall vi ska ha krig med en annan allians, så ska det finnas ett speciellt ställe i alliansen som man kan "Förklara krig" t.ex som i Tribalwars.
Så man kan se hur många byar varje allians har erövrat. Även vem som har lyckas skaffa mest Krigspoäng.
Man ska även kunna lägga till flera allianser. Både vänner och fienden.

4j47ls.png


Vad tycker ni :)?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja det tycker jag hade varit bra!
Det finns på fler spel t.ex. Knight Fight
 

DeletedUser

Guest
Stats uppfyller ju den saken, men det är ju jätte jobbigt att dra fram stats och kolla upp varje allians i taget.... tar ju massa extra tid.

Och gaffel, om Tribalwars har detta, borde det väl inte vara så svårt att fixa det till grepolis, eller? :D

Låter jätte bra tycker jag
 

DeletedUser962

Guest
Stats uppfyller ju den saken, men det är ju jätte jobbigt att dra fram stats och kolla upp varje allians i taget.... tar ju massa extra tid.

Och gaffel, om Tribalwars har detta, borde det väl inte vara så svårt att fixa det till grepolis, eller? :D

Låter jätte bra tycker jag

Man kan ju använda den, men då står det inte hur mycket krigspoäng varje allians har tjänat i kriget.

Tycker även att man sak kunna se vem "vinnare" av kriget är, t.ex en lista med top 10 anfallare, där det står vem som har tjänat mest KP i anfall i kriget.
Vad tror ni om det?
 

DeletedUser845

Guest
Finns ju grepostats, men det vore kanske coolt med lite listor inom alliansen också ja!
 

DeletedUser

Guest
I Tribal Wars så kan man öven erbjuda fred om man är i krig mot en stam. En stam där är som en allians här.
 

DeletedUser

Guest
Bra ide!!!

Jag tycker att det inte ska vara det svåraste att fixa eftersom det är samma företag som har gjort spelen
 

DeletedUser

Guest
Agree

Ja, Just nu i Gamma Servern håller det största kriget i Gamma typ!
GoF I (2;plats) GoF II (3;plats) GoF III (10;plats) mot Segraz (5;plats) Capitolium (1;plats)
Skulle vara kul och se hur det gick för allianserna
Själv är jag med i The musketeers
 

DeletedUser4

Guest
Jag tycker att det inte ska vara det svåraste att fixa eftersom det är samma företag som har gjort spelen

Det jobbas på något smidigt system som kan passa Grepolis.

Kan bli så att grepostats får den funktionen också som TWstats, hade varit bra.
 

DeletedUser

Guest
schyyyyyyyysh kungen talar

Jag tycker att "spel" mässigt så är grepolis bättre men annars i statistik så TW mycket bättre:cool: not TW
 

DeletedUser

Guest
Här är en annan bild på krigs grejen. Det är väll on topic eller? Jag är säker på det :)


krigf.png
 

DeletedUser

Guest
shyyyyyyyyyyyyh kungen talar

Ja nu känns det som ett måste!!!! Kan man inte få det på alla världar eller kommer det bara bli lättare att få det på "Zeta"?
 
Topp