Kriget Nike vs Epiales

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om jag förstått det rätt så slutade papo1 att spela efter att dom flesta av hans städer blivit tagna, men självklart tas det fortfarande städer av inaktiva spelare från samtliga allianser, skillnaden är att det är bara Epi som känner att det är nåt att skryta över! Och det går alldeles utmärkt att skriva utan att använda svordomar, din ålder gör ju ditt ordval ännu märkligare, även om du försökte skryta med den också ;)

Do u kiss your mother with that mouth?



Haha Lol!!
Också var vi tillbaka till det som kallas fakta! Vet inte om en snorvalp som dig har hört talas om det ordet?

Han hade mer eller mindre redan slutat (men grattis till er som är så duktiga)) Men om vi ska återgå till fakta så var han inloggad 1-2 ggr i veckan och det är väl samma som att vara inaktiv eller?
Vem skryter? Känner du dig förolämpad för att vi växer och ni rasar? eller vad är det?

Misstänker att du är en p12 efter som du inte kan ta kritik.. Ha jag fel? rätta mig gärna! Säkert nått jag inbillar mig igen.

Grabben! Flyttade hemifrån när jag var 14 så svaret på frågan är nej, men jag misstänker att din mamma stoppar om dig varje kväll! :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Hehe här blev vi defensiva och kan tydligen inte ta ett skämt, din svenska är också något undermålig för att vara 30, men det säger väl mer om din svenskalärare än om dig.

Som jag skrev så hade jag förstått det som att han la av efter, inget jag var säker på så att du rättar mig där har jag inget problem med.

Sen att du inte är speciellt belevad då du inte förstår innebörden av mitt engelska citat spär enbart på misstankarna om att du antingen lider av något mindervärdeskomplex eller inte alls är i närheten av den åldern du utger dig för att vara. Och så kom det välkända Epi-skrytet, "Jag flyttade hemifrån när jag var 14", det kan vara bland det coolaste jag har hört, vill du bli min idol?

Ska förtydliga det då du inte förstod riktigt, det jag/man menar när det citatet används är att man är grov i mun och att man då blir "smutsig" och skall då alltså inte pussa sin mamma med den, då inte bokstavligt talat som du verkar tro. Men jag tror du skulle må bra av att pussa lite på din mamma eller dylikt då det kanske får lite av denna ilska att försvinna =D

Må väl!
 

DeletedUser

Guest
Over to the children!! ;)

Och så kom det välkända Epi-skrytet, "Jag flyttade hemifrån när jag var 14", det kan vara bland det coolaste jag har hört, vill du bli min idol?

Har aldrig hört de förr??

Kan inte påstå att de låter som om de "vuxna" snackar. Eller kanske så man gör? Trampar varandra på tårna?

Även fiender kan respektera varandra!

Can I have a kiss from yaa, with the clean mouth??:)
 

DeletedUser845

Guest
Lordmanface tänk på tonen nu tack.

Quazi - Det samma gäller till en viss del dig, men jag förstår att du vill svara när han skriver så.

Lugna ned er lite bara så slipper jag hålla på med en massa varningar och annat trams. Överdriv inte med personpåhopp, det här är ett grepolis forum inget 8-mile battle!
 

DeletedUser

Guest
Verkar som rullgardinen börjar dras ner mer och mer för Nike nu ;) Mohuhahaha
 

DeletedUser

Guest
ja nu har jag inte anfallit nike på veckor och korinth e för små och för långt borta, men oj vad stadsfester man kan hålla när man slipper kriga:)

fixen :eek: stadsfester :eek: något måste va fel.... trodde du var beroende av krig som det ska va ;)
 

DeletedUser1724

Guest
ja nu har jag inte anfallit nike på veckor och korinth e för små och för långt borta, men oj vad stadsfester man kan hålla när man slipper kriga:)

Roligt att vi som är sämst och små bjuder upp till sådant motstånd för din braiga allians ;)

Btw du är bara en feg spelare som gömmer dig bakom din allians, jobba dig in i H45 istället för snacka om att det är för stort avstånd lr ne juste du vet vad som väntar dig precis som i 1337 kriget så är du en fegis som inte ställer upp för alliansen! ;)

Puss
 

DeletedUser

Guest
japp jag e känd för att gömma mig bakom en allians går jag ur en så går jag direkt till en som kan skydda mig haha,det finns 1 spelare till på beta som vågar/at stå själv allianslös,likadant på de andra världarna jag spelar i.Du kan skriva vad du vill men jag gör hellre inget än krigar mot er, att man inte började köra stadsfester tidigare mycket lönsammare.Sen bekräftar du vad jag säger ja ni kan inte ta er hit men jag kan ta mig till er.
ja gör det ;) så ska du se hur det är att vara fiende i våra vatten oxå!
 

DeletedUser

Guest
Inte så värst farligt, så vilka vatten skulle föreställa ert?

;) skämt åsido

det borde ni veta vid det här laget ;)

nej, men som det är just nu är det en person som sitter och skriver lögner och hetsar på ett forum när han har all möjlighet i världen att ta sig närmare för att kriga vettigare mot en sån liten allians som vi i Korinth tydligen är. då kan man genast undra en sak, om nu Korinth är så små och kassa, varför får vi större delen av krios i hav45 att bygga majoriten deff som går åt ständigt, eller kan det vara så att krios måste skicka deff från andra hav för att klara av vårat tryck? ja det är intressanta frågor när vi är så små och ofarliga ;)
men men, fel tråd för detta :)
 

DeletedUser1724

Guest
japp jag e känd för att gömma mig bakom en allians går jag ur en så går jag direkt till en som kan skydda mig haha,det finns 1 spelare till på beta som vågar/at stå själv allianslös,likadant på de andra världarna jag spelar i.Du kan skriva vad du vill men jag gör hellre inget än krigar mot er, att man inte började köra stadsfester tidigare mycket lönsammare.Sen bekräftar du vad jag säger ja ni kan inte ta er hit men jag kan ta mig till er.

Säg vad du vill det ändrar fortfarande inte din bild jag har på dig, en offensiv spelare som förlitar sig helt på sin allians när det gäller deffning av dina egna städer.

Och det är lättare för dig att komma till våra vatten än vi till dig men återigen vi kommer för eller senare till "ditt" vatten och då får vi se vilken allians du kommer gå till för att få skydd! ;)

<3
 

DeletedUser

Guest
Vet du vad team fix? Detta är inte en tråd till för att diskutera dig, varken om du kan utmana en allians själv eller inte. Skulle själv knuffa ner dig om du inte höll dig så himla långt borta, som det ser ut nu skulle du kunna upptäcka mina anfall många, många timmar innan de är framme och ett KS går ju inte ens att diskutera. Läget hade sett annorlunda om du varit min granne, men varför spekulera i sådant när det är så? Även om du är lite irriterande finns det värre, som dessutom är inom räckhåll, så du kan lika gott stanna där borta.

Kan vi fortsätta med tråden riktiga ämne nu?:p Så kan du starta en egen tråd bara om dig:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vet du vad team fix? Detta är inte en tråd till för att diskutera dig, varken om du kan utmana en allians själv eller inte. Skulle själv knuffa ner dig om du inte höll dig så himla långt borta, som det ser ut nu skulle du kunna upptäcka mina anfall många, många timmar innan de är framme och ett KS går ju inte ens att diskutera. Läget hade sett annorlunda om du varit min granne, men varför spekulera i sådant när det är så? Även om du är lite irriterande finns det värre, som dessutom är inom räckhåll, så du kan lika gott stanna där borta.

Kan vi fortsätta med tråden riktiga ämne nu?:p Så kan du starta en egen tråd bara om dig:D

du krigar mot nike? epiales eller har krigat mot dem
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp