Krig - Athena vs Krios.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jo det är ju en del av spelet men jag vill ändå att athena ska vinna.

Jag tror inte att din status skulle bli betydligt högre om athena vann och tog över hav 56. Eller så tror jag inte att du hade det haft så mkt bättre om du hade funnits i hav 65 (athenas kärnvatten) isf hav 56 (krios kärnvatten)

men det kan vara väldigt jobbigt att inse det :mad:
 

DeletedUser

Guest
Simke, det är som att säga till ett barn att dom inte får godis i affären. They just don't listen ;O
 

DeletedUser

Guest
Simke, det är som att säga till ett barn att dom inte får godis i affären. They just don't listen ;O

men det här är ingen affär och det finns ingen godis heller :mad:

Per aspera ad astra:confused: (sorry för latin på ett grekiskt inspirerat spel)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att din status skulle bli betydligt högre om athena vann och tog över hav 56. Eller så tror jag inte att du hade det haft så mkt bättre om du hade funnits i hav 65 (athenas kärnvatten) isf hav 56 (krios kärnvatten)

men det kan vara väldigt jobbigt att inse det :mad:

dessutom har zeus the scout hjälpt en i min allians!
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det har varit en kul debbat att läsa!:D Jag tror inte att någon av allianserna kommer upplösas, eftersom båda har ett eget hav som dom styr! Hoppas att någon kan bevisa att jag har fel.;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det har varit en kul debbat att läsa!:D Jag tror inte att någon av allianserna kommer upplösas, eftersom båda har ett eget hav som dom styr! Hoppas att någon kan bevisa att jag har fel.;)

Hehe Jopp.. Men nu är Athena bara härskare över ett hav ;) och förlorat över en mille poäng pga avhopp på en dag ;O Såå.. Vi får se! ^^ Ska bli intressant
 

DeletedUser

Guest
Har varit skojj så länge det varade ;) Hoppas bara inte detta tar död på mitt mål att bli en av serverns bästa anfallare =(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp