Korinth vs team fix

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
..........
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, skrattade så fort jag såg: Kriget Korinth vs team fix:eek:
Lycka till båda sidor, håll oss gärna informerade, det här kan ju bli spännande;)
 

DeletedUser

Guest
Men team fix har ju en ally nu... men hade vart kul o se hur det gått annars :D
 

DeletedUser

Guest
Har någon sida tagit en stad ännu? :)

Jag ser det som en ojämn fajt, fegt av stora team fix att anfalla lilla Korinth.
 

DeletedUser

Guest
ingen i Korinth bryr sig det minsta om vad denna spelare försöker med för uppmärksamhet på forumet, och kollar man på kartan så är avstånden för stora, hade team fix haft städer i våran väg så hade han blivit av med dom för länge sen.
men team fix, ska du inte blocka mig på detta forum som du gjorde med PM oxå? *fniss*
 

DeletedUser

Guest
ingen i Korinth bryr sig det minsta om vad denna spelare försöker med för uppmärksamhet på forumet, och kollar man på kartan så är avstånden för stora, hade team fix haft städer i våran väg så hade han blivit av med dom för länge sen.
men team fix, ska du inte blocka mig på detta forum som du gjorde med PM oxå? *fniss*

Undrar hur många personer fixen har blockat, kan stolt säga att jag är en av dom.. trots att jag aldrig skickat ett enda PM till snubben, jag fick däremot några hatiska PM på rad och därefter valde han att blocka mig =D
 

DeletedUser

Guest
Undrar hur många personer fixen har blockat, kan stolt säga att jag är en av dom.. trots att jag aldrig skickat ett enda PM till snubben, jag fick däremot några hatiska PM på rad och därefter valde han att blocka mig =D

ja det är humor på hög nivå :D
 

DeletedUser

Guest
Någon har brytt sig till den grad att han kollat kartan :D

absolut, jag tänkte se om du fanns innom ett rimligt avstånd att anfalla, men det tog många timmar till dina städer och då kan man lika gärna skriva ett PM och berätta att man anfaller för det skulle vara för dålig idé
 

DeletedUser

Guest
Du har kort minne vi var i samma allians 1337,jaskomilla började blixtra mig på beta som han gjorde på alla världar, när jag gav igen och blixtrade han så la du dig i (du var väll bästis med han) ,jag la upp det på 1337 forumet och han var ett legitimt mål men du skickade en massa gnäll meddelanden så jag blockade dig...


Ja du, när man har bråkat med lika många som du har så är det inte konstigt att man blandar ihop saker och ting. Det stämmer att vi var i 1337 samtidigt, jag har dock ingen aning vem denna jaskomilla är så jag har inte skickat några gnälliga meddelanden till dig om det, jag var antagligen med i IAoG när det där hände.

Men om du är intresserad av hur det gick till så skapade jag en tråd i 1337s forum om hur dålig uppslutning det var när folk behövde hjälp i H45 från er spelare i H55, du tog åt dig som om det vore ett personligt påhopp och började skriva obscena saker i forumet och spam-posta.

Matte00 låste sedan tråden och då kände du dig manad att skriva till mig en sista gång där det stod: Skönt att dom stängde din tråd, nu blockar jag dig.

Lägg märke till att jag inte har skickat ett enda PM till dig, du däremot hetsa med 3-4st där du svor över att alla inte var lika 1337(elite) som du.
 

DeletedUser

Guest
möjligtvis te isf, för jag dricker inte kaffe, men ja, skicka gärna dom rapporterna till mig, när saker handlar om Korinth så är jag intresserad
 

DeletedUser

Guest
vi trodde ingenting, vi ignorerar mer eller mindre dina anfall, för seriöst, om dina BS anfall tar 25+ timmar, och du får in nån revolt, vad ska du göra sen? inte ett smack! snarare skämma ut dig för att tro att du skrämmer någon.
 

DeletedUser

Guest
Tjo, nu har jag inte hängt med riktigt, men vad är det du är arg på Teamfix? ...om du nu är arg, läser bara lite här och där :)
 

DeletedUser

Guest
nerverna på utsidan? du menar att vi skulle bli nervösa för att du skickar många anfall? över vad exakt? du nämnde siffran 350st anfall på en annan allians som ligger runt 25 timmar bort med BS (vissa även mycket mer)
du skulle gärna få förklara vad det är att vara rädd för, för ledsen att göra dig besviken, ingen blev det minsta rädd, snarare så undrade vi som fick anfallen på oss om du klämt skallen eller nåt.
sen mitt uppe i allt börjar du skicka blixtar och jordbävning oxå, haha, skrämmas? nja, snarare tvärtom lille vän :)
 

DeletedUser

Guest
nu måste du allt varit på flaskan alltså, jag har inte skickat nån blixt eller jordbävning på dig haha
surna till för att man sänker 1-2 BS? varför skulle jag bli det, det är inte jag som blev av med 1-2 BS, utan du?

du skriver och verkar på forumet här som att du har sten koll, men att i själva verket verkar bara yra en massa trams. slösa zeus gunst på dig, tss, jag har bättre saker att göra för den gunsten än att lägga den på en spelare som gör allt för att få vår (min) uppmärksamhet
 

DeletedUser

Guest
jag la inte en enda vishet på dina anfall för jag visste redan vad du kom med, för det skulle vem som helst fatta för det är inte direkt första gången du jagar kp på dom avstånden. och poseidon gunsten hade jag att välja och lägga på dina anfall eller förbli oanvänd, så gissa vad jag valde?
22000 KP på 350 st anfall, det låter iaf i mina öron som otroligt bortkastad tid, jag gjorde en liten morgon räd imorse mot krios och det gav mig runt 4000 KP och då handlade det bara om 13 st anfall. och det tog max 2 timmar (avrundat uppåt) medans dina tog 25 och vissa även 35 timmar.

det är som att skriva med nån som inte har ett smack koll men har en attityd som tror sig ha sten koll. du säger jag gör en massa saker som jag inte gör, släng upp rapporter och bevisa det du säger ist? eller sitter du där och hittar på saker?

hålla mig sysselsatt? hahaha, jo jag var så upptagen med att sitta och stirra på en bildskärm i 25 timmar så jag blev alldeles hispig av det. i själva verket såg jag dina inkommande och började garva och sen fortsatte jag med samma saker jag alltid gör, sen när dom nästan var framme så flyttade jag det som fanns där.

tror du är en person som har för höga tankar om dig själv, men ärligt talat, ta du dig en till kall och förvänta dig inte den responsen på slagfältet du hoppas på. för i våra ögon är du ingenting
 

DeletedUser

Guest
har inte läst igenom vad du skrev men ser att du e ur balans läser om en stund.men du verkar arg ta det lugnt det är ett spel det här.nu har jag läst se tidigare inlägg om dina vishet storm på havet blixtrar eller jag har inte läst allt men läser strax klart man kan få kp det klarar du säkert av men att få dem billigt det klarar du inte.nu har jag läst lite till så du bemödade dig att flytta ut trupperna men vad besvärligt men du missade några hamnar,läser resten sen.här har du en Micke79an har åkallat "Blixt" på din stad 2.2 Stad numero uno.
den 2011-09-17 kl 09.57
hahaha wtf alltså, sitter du på ett forum och ljuger? snacka om att vara patetisk, den där tiden som du påstår att jag skulle skickat en blixt så har jag ingen rapport på nåt sånt, väääldigt märkligt du. (och nej, jag har inte raderat nåt, så det inte kommer nån sån kommentar sen oxå)

snacka om göra sig till åtlöje och sitta och ljuga på ett forum. haha vilket skämt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp