Konsten att döda grepolis

DeletedUser1416

Guest
Kan lugnt hålla med Cheddar i mycket av det han säger och det känns som att Epsilon har blivit en liten och speciell värld. Men nu när unionen gav sig in i kriget kändes det som att världen verkligen blommade upp för att kort därefter dö av pesten kallad 2.0, det är mycket ledsamt.

Angående huruvida man har sagt ifrån tidigare så var min röst ett klart nej till 2.0 samt att jag i GP:s forum redan då nämde att 2.0 -> Epsilon = mitt slut.

Det är mycket ledsamt att 2.0 även blir slutet för Drakens Rike

Som ledare för oss drakar så passar jag på att slänga in vår nya alliansprofil, och tacka er allihop för tiden som varit.

****RIP******Drakens Rike**********RIP***

Drakens tider är över på Epsilon. Drakdräparens namn är 2.0

Alliansen grundade 2011-02-24 kl 18.28
Alliansen dödades 2011-10-18 kl. 10.00-16.00

Vi tackar för den tid vi spelat tillsammans här med såväl allianskamrater, förbundsallianser och inte minst våra fiender (utan er är spelet inget kul alls).

Så ett extra eloge till de allianser som krigat mot oss i [ally]Drakens Rike[/ally]
Fiendelistan mot slutet
Ensam Är Stark
Ensam Är Stark 2
Familjen
Familjen.
Mare Nostrum
Sjörök
*Phalacrocorax Stars*
*Phalacrocorax-Stars*

Tidigare gamla fiender.
The Cursed Empire
The Elite
Spartans From HELL
Mongolerna EN EXTRA ELOGE TILL ER - NI VET VARFÖR
Mongolerna.
Mongolerna II
SEPPUKU-Klanen
De tre små blattarna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan lugnt hålla med Cheddar i mycket av det han säger och det känns som att Epsilon har blivit en liten och speciell värld. Men nu när unionen gav sig in i kriget kändes det som att världen verkligen blommade upp för att kort därefter dö av pesten kallad 2.0, det är mycket ledsamt.

Angående huruvida man har sagt ifrån tidigare så var min röst ett klart nej till 2.0 samt att jag i GP:s forum redan då nämde att 2.0 -> Epsilon = mitt slut.

Det är mycket ledsamt att 2.0 även blir slutet för Drakens Rike

Som ledare för oss drakar så passar jag på att slänga in vår nya alliansprofil, och tacka er allihop för tiden som varit.

****RIP******Drakens Rike**********RIP***

Drakens tider är över på Epsilon. Drakdräparens namn är 2.0

Alliansen grundade 2011-02-24 kl 18.28
Alliansen dödades 2011-10-18 kl. 10.00-16.00

Vi tackar för den tid vi spelat tillsammans här med såväl allianskamrater, förbundsallianser och inte minst våra fiender (utan er är spelet inget kul alls).

Så ett extra eloge till de allianser som krigat mot oss i [ally]Drakens Rike[/ally]
Fiendelistan mot slutet
Ensam Är Stark
Ensam Är Stark 2
Familjen
Familjen.
Mare Nostrum
Sjörök
*Phalacrocorax Stars*
*Phalacrocorax-Stars*

Tidigare gamla fiender.
The Cursed Empire
The Elite
Spartans From HELL
Mongolerna EN EXTRA ELOGE TILL ER - NI VET VARFÖR
Mongolerna.
Mongolerna II
SEPPUKU-Klanen
De tre små blattarna
2.0 har nu tagit över som drakdräpare efter den bortgångne team fix.
R.I.P Drakens Rike
Har varit kul att spela mot er även om jag bara tagit en stad efter mina ca 9-10 revolter främst hos Zalcin
 

DeletedUser2240

Guest
Kan inte mer än att säga, Grattis Drakens Rike ni har varit en värdig motståndare och jag önskar er spelare som har valt att vara kvar lycka till.

Vila I Frid.
 

DeletedUser1570

Guest
2.0 har nu tagit över som drakdräpare efter den bortgångne team fix.
R.I.P Drakens Rike
Har varit kul att spela mot er även om jag bara tagit en stad efter mina ca 9-10 revolter främst hos Zalcin

team fix var ingen drakdräpare utan snarare en mygga som irriterat började surra så fort man släckte lampan.
Han var alltid där och småpetade men i princip aldrig några stora organiserade anfall.
 

DeletedUser1972

Guest
team fix har gett mig nästan alla def. poäng jag har. Ingen annan vågade anfalla mig?
Han var dock inte ens nära att ta en av mina städer.
 

DeletedUser

Guest
Krigspoängen

...och nu får man inte ens krigspoängen man förtjänar...

nu har 2.0 slutat uppdatera rankingen... och blåser en på triumftågen...
 

DeletedUser

Guest
Nu har ni tjatat om Gunst i minst 2 trådar, det räcker nu.

Alla har förstått poängen vid det här laget.
 

DeletedUser

Guest
...?

Nu har ni tjatat om Gunst i minst 2 trådar, det räcker nu.

Alla har förstått poängen vid det här laget.

Hittar inga inlägg om gunst i denna tråd... men har för mig jag la något...

men moderatorn tycks gilla personliga påhopp i andra trådar...samtidigt som han raderar sakliga inlägg som hör ihop med ämnestråden...?

antikens censur i ny tappning? :)
 

DeletedUser1416

Guest
Nu är kriget igång . . . om spökstäderna och IE:na

Tittade på de städer som erövrats under dagen och samtliga är spökstäder eller IE.
 

DeletedUser

Guest
Jo och lär nog se ut så en tid tyvärr. Jag kan säga att jag var på väg att lägga ner men man kan börja skymta ljuset i tunneln nu...
 

DeletedUser

Guest
Hälsningar från Beta

Hos oss på Beta servern är det mig veterligen ingen som hoppat av pga 2.0

Alla servrar är ju olika såklart och 2.0 har en del brister, t.ex "Åtgärd okänd" som slår till ibland och man får vänta allt mellan 2-30min på att det ska gå att göra något igen, väldigt segt när man sitter och ska sekundanpassa sina attacker, men på det stora hela så tycker iaf jag att det funkar och då sitter jag på snart 105 städer.


Vi har ju dock slutstrid om underverken där så det kanske motiverar folket att hänga kvar.

Tråkigt att ni känner er missnöjda är allt jag kan säga.
 

DeletedUser

Guest
handlar även om andra faktorer...

Hos oss på Beta servern är det mig veterligen ingen som hoppat av pga 2.0

Alla servrar är ju olika såklart och 2.0 har en del brister, t.ex "Åtgärd okänd" som slår till ibland och man får vänta allt mellan 2-30min på att det ska gå att göra något igen, väldigt segt när man sitter och ska sekundanpassa sina attacker, men på det stora hela så tycker iaf jag att det funkar och då sitter jag på snart 105 städer.


Vi har ju dock slutstrid om underverken där så det kanske motiverar folket att hänga kvar.

Tråkigt att ni känner er missnöjda är allt jag kan säga.

mycket handlar ju om krigen - slutmål - medspelare

just nu pågår mig veterligen endast ett krig

unionen mot excalibur...

styrkeförhållanden:
1 Ensam Är Stark 10855382 35 310154
8 Ensam Är Stark 2 1672174 40 41804
samt
2 Familjen 8211652 39 210555
3 Sjörök 7864274 37 212548
4 *Phalacrocorax Stars* 4409425 33 133619
6 Mare Nostrum 3325991 19 175052


mot

7 Excalibur 2287843 13 175988

vad är nöjet i en sån ojämn kamp?
jag har 30-40 anfall dagligen... fegare största allians finns inte numera...
och ca 300 gunster på en dryg vecka...

familjen och ensam är stark plockar drakar och ger sig på en lillepuallians...där utgången bara kan bli en...pga övermakten... då är det inte strategi eller timing längre, ren matematik och övermakt...

och en feghet som inte gör spelet kul...

75 spelare (bara i eäs) mot 13, ca 12m poäng mot ca 2 milj... ca 850 städer mot ca 200...

sån feg största allians har ni väl inte på beta...
 

DeletedUser

Guest
Sen när blev Grepo-forumet en cybermamma som man kan gråta ut hos?

Tänk om man kunde skicka en blixt här oxå . . .
 

DeletedUser

Guest
Hittar inga inlägg om gunst i denna tråd... men har för mig jag la något...

men moderatorn tycks gilla personliga påhopp i andra trådar...samtidigt som han raderar sakliga inlägg som hör ihop med ämnestråden...?

antikens censur i ny tappning? :)

Alla de inlägg jag tog bort var enbart samma tjat om gunst som har hanterats i minst en annan tråd till leda.

Precis som jag tog bort en hel bunt inlägg nu där det skall tjatas om simspelare etc. så ryker tjat om alla andra saker.

Om du tycker vi moderatorer missat saker som du känner är kränkande mot dig som spelare är du välkommen att skicka in en anmälan om dem så tittar vi på dem.

Det är dags att höja nivån nu på forumet, vill inte se mer tjat om simspelare osv, låt folk spela som de vill spela spelet.
 

DeletedUser2485

Guest
Allting som krävs sägas av Epsilion är 1 timmes på loggning per dag ger dig dagens erövrare! för andra timmen i rad, det krigas knappt på servern, ända krig är mot spökstäder där är nog mer spökstäder sedan 2.0 än aktiva spelare, och det blir bara värre, men de är värt att nämna de som försöker få igång med lite solo race etc!
 
Topp