Klar. Byggnader

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Till ämnet...

Jo jag satt och skulle bygga lite nya Byggnader, Sen fick jag mig en funderare.


Jo jag vet att man kan köpa premium så man får extra byggrutor, men jag tycker att man skulle ha 3 i vanliga Och 6 I Premuim kanse ? Då hinner man bygga mer och inte kolla lika ofta.

//Pure
 

DeletedUser

Guest
Man kan ha upp till sju byggnader i kö med Förvaltare-premiumfunktionen.
 

DeletedUser

Guest
Byggnader

Jag har en anna grej om byggnader.
Det kulle vara bra om man såg vad man måste bygga för att få en ny byggnad, om ni fattar vad jag menar.
 

DeletedUser

Guest
Tror att Kebbz misstolkade dig där.

Men om jag gissar rätt så syftar du på en funktion som redan finns, du vet bara inte om det än ;)

Gå in i senaten och tryck på det lilla plustecknet nere i vänstra hörnet, precis ovanför Byggpoolen, så ska du se att det dyker upp något intressant :eek:
 

DeletedUser

Guest
... Gå in i senaten och tryck på det lilla plustecknet nere i vänstra hörnet, precis ovanför Byggpoolen, så ska du se att det dyker upp något intressant :eek:

...håll muspekaren över byggnaden bara. :)

Där är svaret om du läser i Citaten. :p

-
Ang. det som tråden egentligen handlade om så tycker jag inte det låter som ett bra förslag, snarare att folk med Premium inte ska kunna bygga så mycket som 7 utan mindre istället, t.ex. 4 eller 5 som max. :)
 

DeletedUser

Guest
Där är svaret om du läser i Citaten. :p

-
Ang. det som tråden egentligen handlade om så tycker jag inte det låter som ett bra förslag, snarare att folk med Premium inte ska kunna bygga så mycket som 7 utan mindre istället, t.ex. 4 eller 5 som max. :)

ha som i TW att man kan bygga hur mycket som helst med premium bara att dem ökar priset procentuellt efter dem där 7st i byggnadskön.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp