P&P KH's sociala arbete för framtidens Grepolisspelare

DeletedUser285

Guest
Så dags att förklara för alla er okunniga vad Kladdig Hest egentligen är.

1. Man skulle kunna säga att det är som ett booth camp.
Många spelare har passerat få har klarat sig.
Idag har vi 27 mer eller mindre aktiva spelare.
Spelare som varje dag får träna upp sin grepolis aktivitet.
Spelare som gått Boothkampen och givit upp är t.ex.

Danzap - Vet inte men han kändes lite tung som spelare och orkade inte va vaken alltid..
Gaffel - Fick ett bryskt uppvaknande när han insåg att han inte kunde något alls.. (kan man se i hans fd städer's forskning)
Finns många fler men orkar inte riktigt ta upp dem här..

Dock finns det många som kommit och gått några vändor.
Så som Chamie, Björnen och DQ.
Folk som testat först och testat igen och fastnat kanske eller bara testat och testat och testat..
Vi är inte omöjliga vi är bara krävande av aktivitet.
Vi är dessutom snela i skajpen..

2. Vi är också grepolis framtid:
Genom vår Boothcamp så utbildar vi också framtidens grepolisspelare,
Spelare som kommer bli hänsynslösa ironiker som gör allt för att förvilla motståndarna i alla lägen och situationer..
Just nu vad jag vet har vi två i denna utbildning, den evige NoobWord och en hemlig till..
Med dessa är vi dock lite snällare i tonen för att de inte ska känna sig ovälkomna,
Alla är nästan välkomna, man måste visa att man har den rätta glöden och att man är mogen att ta till sig uppgiften.

3. Uppgiften;
Den är att va så kladdig som man bara kan i Offentliga skype-kanalen.
Att va lite små snabb i käften och veta när och hur man ska va hård och besynnerlig.
Ta lothoria t.ex, alltid hård på ett eller annat sätt.. (vilka? ja ne det vill vi inte veta)
Uppgiften är också att va beredd på allt.
Alla vill va en hest men ingen vill ha en i hagen.
Att va en kladdig hest är som att leva i flock, ingen är bättre än den sämsta. (om man inte heter Anemonen för då är man bättre än den näst bästa men även detta är en annan historia)

4. Målet:
Målet är som sagt att utbilda framtidens grepolisspelare,
Spelare som kan föra vidare när gamla rävar så som Mig själv och Totte lämnar detta forum,
Spelare som kan hjälpa gaffel att utvecklas som ansvarig för detta spel i sverige.
Spelare som kan se till så utvecklingen fortsätter och inte stannar på den nivån den precis har hamnat på.
Vi vill att framtiden ska vara ljus och innehålla spelare med de rätta kunskaperna.
Kommer vi lyckas? Det får framtiden utvisa.

//Opeten..
 

DeletedUser678

Guest
och jag fick aldrig möjligheten, var lite för bra...
 

DeletedUser

Guest
Måste lägga till att vi även tar emot utbytesstudenter, exempel på detta är tex Simy. Trotts språkproblemen så är det värt att få in lite nya tankar och idéer från ett land vars kultur skiljer sig så mycket från Sveriges.

Efter att ha fått lite mer information så kan jag även tillägga att religion spelar ingen roll vid inträde i KH. Man kommer ändå sluta som Lothorian efter ett tag. Precis som alla andra som hestarna kladdat ner, tex Bönan.
 
Topp