Kartor över servern

DeletedUser378

Guest
Här lägger vi upp kartor på hur servern ser ut.

Topp 10 allianser Omicron.png

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
Tror ingen bryr sig riktigt om alla alliansers akademier där vissa ligger på 300k+ bara.. finns intressantare saker å vet ;)
 

DeletedUser2843

Guest
Tror ingen bryr sig riktigt om alla alliansers akademier där vissa ligger på 300k+ bara.. finns intressantare saker å vet ;)
Och vad grundar du det på? Att du inte bryr dig?

Jag tror att jättemånga bryr sig faktiskt. Jag tror att de flesta i de här allianserna bryr sig och de är ju väldigt många. Bara i Hellenistic Illusion & Co är de 83 spelare och jag tror att de flesta där bryr sig. Kan du hitta fler spelare som inte bryr sig?

Du kanske borde läsa din kommentar igen och tänka på hur andra skulle tolka den? Du låter väldigt arrogant tycker jag iaf
 

DeletedUser

Guest
Sen ska man inte glömma att även om akademierna är små så kan det finns en hel del potential i dom. På lambda servern kom 90% av dom i Trash från Armageddons akademier, och Trash var en toppallians mot slutet (innan sammanslagningen med Skärgård vilket gav Trashgård och servers största allians)

Så nog kan info om akademierna vara relevant. Akademierna kan ju t ex fylla upp öar som ligger skyddat till som sedan IE'as in i en enda VU allians. Så man får hålla ett vakande öga överallt ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det jag menar är att hur kul är det med massa akademier på en server? de blir ju inte ens roligt å spela!!!
 
Topp