Kappa-Hur tänker ni i egentligen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2204

Guest
Hej!

Som alla säkert redan vet kommer det en ny värld den 19:e september som jag personligen inte kommer att prova på. På grund av den enkla anledningen att det är den 3:e belägringsvärlden i rad. Vad jag vet så är det absolut INGEN som tycker om den nya världen. OCH nästan alla önskade sig en revoltbaserad, snabb värld. JAG hoppades på att det skulle blir det eftersom ni hade frågat hur vi vill ha det.

Ni FRÅGADE oss hur vi vill har näst värld- vi svarade. Men vad fan är det för mening med att fråga oss om ni inte gör det vi önskar oss.

Hur gör ni för att bestämmer inställningarna till en ny värld?

Det kan inte vara pga av spelarnas önskningar, varierandet kan det inte heller vara. Hur varierande är det att har belägring tre världar i rad?

SÅ HUR TÄNKER NI?

Tacksam för snabbt svar

En mycket besviken Metalhead

//metallica1995
 

DeletedUser

Guest
Hej metallica1995.

Att göra inställningar för en ny värld är aldrig en lätt sak, men vi försöker att göra så många spelare till lags som möjligt.
Undersökningen som du nämner är en mycket viktig del i våra beslut och speciellt vad ni tycker om inställningarna när vi dem offentliga.

Sen ligger det ekonomiska faktorer bakom våra beslut, vilka inställningar lockar mest spelare, vilka inställningar gör en värld så stor som möjligt och så vidare.

Detta är våra huvudfaktorer när vi sätter inställningar för nya världar och som jag nämnde innan så är det mycket viktigt för oss att veta vad ni tycker om en världs inställning när de är satta. Därför har vi dessa diskussionstrådar m.m.

Med det sagt så vill jag avsluta med en nyhet som jag hoppas är positiv för dig och andra spelare som har önskat sig en revolt värld.

Jag citerar:
Hej kära spelare och forums läsare.

Kommer med lite nyheter gällande värld Kappa som jag hoppas glädjer de flesta.

Efter att ha läst era åsikter om Kappa´s inställningar så har vi (jag & min chef) beslutat oss för att ändra en viktig del. Värld Kappa kommer inte att bli en belägringsvärld, utan kommer istället att bli en revolt värld.

Jag hoppas att detta beslutet glädjer de flesta som sagt, vi insåg att vi behövde ändra just den inställningen för att ni ska få mer variation på världarna.

Väl mött! :)
 

DeletedUser2204

Guest
Tack för svaret! :) Och ja, nyheterna är positiva och många gillar beslutet. Kan lika gärna passa på att tacka för allt jobb ni har med de klagande, gnälliga, jävla spelarna(inklusive mej). ;) Tackar så mycket :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp