Kan ej spionera...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2076

Guest
Hej jag har ett problem jag kan inte spionera på andra i värld Zeta.
Jag har 1000(bara som exempel) silver lagrat i grottan men när jag trycker på spionera så funkar det inte...
Har någon samma problem:confused:
 

DeletedUser

Guest
Hej jag har ett problem jag kan inte spionera på andra i värld Zeta.
Jag har 1000(bara som exempel) silver lagrat i grottan men när jag trycker på spionera så funkar det inte...
Har någon samma problem:confused:

Jag kan spionera på folk.

Vilken webbläsare använder du då?
 

DeletedUser2076

Guest
skickat till supporten säger till när dom har svarat...
 

DeletedUser378

Guest
Varför det inte fungerar kan jag inte ge dig ett klart svar på, men förhoppningsvis kan supporten fördjupa sig lite i det hela och komma med ett bra svar.

Men jag skulle absolut rekommendera dig att byta webbläsare till firefox då grepolis är designat för just den webbläsaren.
 

DeletedUser2076

Guest
ok ska nog göra det men jag vill se vad supporten har att säga;)
 

DeletedUser

Guest
Det finns många "buggar" i IE som inte finns i FF och Chrome. Så jag rekommenderar att du kör med en av dem.
 

DeletedUser1947

Guest
En hos oss i ULTIMATE på Zeta hade ett liknande problem med att han inte kunde skicka spioner mm. Han använde IE från början och även fast han bytte till FF fungerade det inte, men när han testade med Chrome så fungerade det.

Han skickade det till supporten också, men de är ju inte direkt snabba att svara så ofta...
 

DeletedUser

Guest
jag har samma problem..kör med firefox..har kunnat skicka spioner förut..men helt plötsligt så går det inte längre :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
sry för off-topic, men varför hör jag inte att någon kör opera?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp