Internationell Julkalender tävling

DeletedUser

Guest
Kära Grepolis spelare!

Det är mindre än en vecka till sista advent. Detta betyder att inom ett par dagar så kommer din Julkalender att vara helt dekorerad. Vill du delta i våran internationella tävling? Här kommer lite information till dig som vill!

Spelare som deltar i vårt Julevent kan lämna in deras kalender för den internationella tävlingen. För att din kalender ska ses som giltig så måste alla presenter från din kalender vara öppnade. Den slutgiltiga bilden måste bli exporterad via "Ladda ner nu" knappen i dina kalender inställningar och kommer sen att innehålla en fin ram, Grepolis loggan och ditt användarnamn. (Dessa element läggs till automatiskt till bilden).

Nationell röstning

Du kommer att ha två dagar att anmäla din kalender, den 24:e December och den 25:e December i det här forumet. När du har laddat ner din kalender, vänligen skapa en ny tråd i det forumet och ladda upp din kalender bild i ditt inlägg. Notera att du inte kommer att se din tråd efter att du har postat den, det är tänkt så! Grips inte av panik, vi tog emot ditt bidrag;)

26:e December, så kommer ert Community Team att välja 10 st favoriter och sätta upp en omröstning så att ni kan rösta på eran favorit kalender för den internationella tävlingen. Denna omröstning är igång till 27:e December. Den nationella vinnaren kommer att annonseras 28:e December.

De tre kalender som får mest röster kommer att vinna guld som de kan spendera In-Game:

1. 3000 guld

2. 2000 guld

3. 1000 guld

Internationella röstning

Den 28:e December, så kommer den vinnande kalendern från varje marknad att bli uppladdad på Facebook för den internationella röstningen. Facebook användare kommer att kunna till den 29:e December att rösta på deras favorit kalender. Bilden som får mest "Gillar" på Facebook kommer att bli vinnaren av tävlingen. Ägaren av bilden kommer att bli belönad med ett Grepolis present paket, som innehåller en mugg, en jo-jo, en USB sticka och en T-shirt.

Vinnaren kommer att bli annonserad på Facebook den 30:e December.

Vi ser fram emot att se alla era vackra kalendrar.

Vi önskar er alla en riktig God Jul!

Med Vänliga Hälsningar

Ert Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
när man har framförsig de adventskalendern ser man vems det är ??
 

DeletedUser

Guest
Man kommer endast att se de 10 stycken som vi i teamet har valt ut för röstningen här på forumet. :)
 

DeletedUser834

Guest
går det att skicka in tidigare?Kommer vara borta under inskickningstiden.
 

DeletedUser834

Guest
tänkte fel här,hela kalendern måste ju vara öppnad
 

DeletedUser

Guest
hur många kalender kan man lägga upp?
som jag spelar på 3 världar kan jag lägga upp 3 då eller måste jag välja 1?
 

DeletedUser1083

Guest
Tyväär så skulle det inte vara här
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har försökt ladda ner julkalendern men det blir bara julgröt av det.Hur gör man och i vilket format?
 
Topp