Inställningar för nästa värld

docprometheus

Active Member
Som vanligt babblar du bara en massa:) Tycker ni flyktingar som gömmer er i tyskland ska liva upp .se då och då. Få hit 15 man och var med på en server. Kör utan IAP och förbund. Visa oss hur "galna " och duktiga ni är:)

smiley-emoticons-baby-taptap.gif
 

nogold

Active Member
Som vanligt babblar du bara en massa:) Tycker ni flyktingar som gömmer er i tyskland ska liva upp .se då och då. Få hit 15 man och var med på en server. Kör utan IAP och förbund. Visa oss hur "galna " och duktiga ni är:)
Tycker att det är en riktig bra idé :)
Istället för att som nu locka folk till com kunde man göra tvärtom och ge svenska servern en chans för en gångs skull
Fast inte en långsam revolt då ^^

Vi får ju alltid höra hur kassa vi är på svenska och hur bra ni är på com
Så upp till bevis
 
Senast ändrad:

docprometheus

Active Member
Tycker att det är en riktig bra idé :)
Istället för att som nu locka folk till com kunde man göra tvärtom och ge svenska servern en chans för en gångs skull
Fast inte en långsam revolt då ^^

Vi får ju alltid höra hur kassa vi är på svenska och hur bra ni är på com
Så upp till bevis


Detta är glädjande att du klarar (jämfört med de flesta) av att läsa och förstå budskapet i de hela förutom stirra på mitt nick och sedan anfalla med "low-mode-comments" här i forumet.

Ge allt en chans till minst ett år till. Sen är allting lika roligare när vi spelade som mest i äldre servrar med minst två, gärna tre stabila allianser som tävlar mot varandra i "slutspelet"
smiley-emoticons-thumbs-up-new.gif
 

DeletedUser3387

Guest
Hastighet: 6
Trupphastighet: 5
Handelshastighet: 6
Nybörjarskydd: 7 dagar
Nattbonus: Mellan 23-07
Erövringstid: 10 h's revolt
Koloniseringstid: 12 timmar
Moral:
Alliansgräns: 25 st medlemmar - 15 är för lite
Domination som slutfas
 

DeletedUser3795

Guest
Hastighet: 6
Trupphastighet: 5
Handelshastighet: 6
Nybörjarskydd: 7 dagar
Nattbonus: Mellan 23-07
Erövringstid: 10 h's revolt
Koloniseringstid: 12 timmar
Moral:
Alliansgräns: 25 st medlemmar - 15 är för lite
Domination som slutfas



står klart och tydligt att slutspelet är revolt och uv, sen skrev han även att speed 5-6 kommer inte hända då det är specialvärldar bra du hänger med :)
 

DeletedUser3387

Guest
står klart och tydligt att slutspelet är revolt och uv, sen skrev han även att speed 5-6 kommer inte hända då det är specialvärldar bra du hänger med :)
jag skrev bara vad jag tyckte ^^ finns andra som sagt högre hastighet , så varför skulle inte jag få önska det ?
 

DeletedUser3795

Guest
jag skrev bara vad jag tyckte ^^ finns andra som sagt högre hastighet , så varför skulle inte jag få önska det ?
för han redan sagt nej till det^^

varför önskar du så snabb server när du börjar grina efter 5 anfall
 

xeet

Active Member
när kommer servern starta?

Hastighet: 4
Trupphastighet:
5
Handelshastighet: 5
Nybörjarskydd: 5 dagar
Nattbonus: Mellan 23-07
Erövringstid: 10 h's revolt
Koloniseringstid: 12 timmar
Moral: av (tror dock det är en omöjlig begäran)
Alliansgräns: 30
Sen UV ska det va
dessa inställningar skulle jag gärna vilja se
 
Topp