Inställningar för Chi

DeletedUser3481

Guest
Spontant om man ska vara "demokratisk" för alla spelare så bör man avsluta NB vid 05:00.
Detta har aldrig skett men många servers har startat sitt nb vid 01.

Så kanske ska man då lägga den mellan 01-05?
Eftersom så många gråter över att det inte går att anfalla på kvällen annars..
Men då får ju också de som är morgonpigga möjlighet att anfalla tillbaka när de som inte lägger sig i tid på kvällen sover.. ;)
 

DeletedUser3484

Guest
Spontant om man ska vara "demokratisk" för alla spelare så bör man avsluta NB vid 05:00.
Detta har aldrig skett men många servers har startat sitt nb vid 01.

Så kanske ska man då lägga den mellan 01-05?
Eftersom så många gråter över att det inte går att anfalla på kvällen annars..
Men då får ju också de som är morgonpigga möjlighet att anfalla tillbaka när de som inte lägger sig i tid på kvällen sover.. ;)

Låter som en bra idé. Då kanske några till blir nöjda, För hur man än ser på det kommer någon anse att det är fel :)
Sen är det ju inte omöjligt att ta städer under nattbonusen heller det har hänt förr och lär hända igen.
 

DeletedUser3387

Guest
Låter som en bra idé. Då kanske några till blir nöjda, För hur man än ser på det kommer någon anse att det är fel :)
Sen är det ju inte omöjligt att ta städer under nattbonusen heller det har hänt förr och lär hända igen.


Nä för kort tid, ingen sover bara 4 timmar...De som vill jobba på NB för göra det tycker jag..
 

DeletedUser2469

Guest
Hastighet: 5
Enhetshastighet: 5
Nattbonus: 00-07
Nybörjarskydd: 2 dagar
Alliansgräns: 50
Erövringssystem: Belägring
Moral: Nej
Gudar: Alla + en ny
 

jacoblilje

Active Member
Jag håller med om iden att ha NB 01-05, Hade varit riktigt najs om man har möjlighet att anfalla tillbaka alla kvällspigga människor när dom ligger och snarkar och är nöjda.
 

DeletedUser2553

Guest
Jag håller med om iden att ha NB 01-05, Hade varit riktigt najs om man har möjlighet att anfalla tillbaka alla kvällspigga människor när dom ligger och snarkar och är nöjda.
Håller med! Var en riktigt bra idé som jag tror kommer balansera (genom att obalansera) spelet.
 

DeletedUser1863

Guest
Vi vänder på tiderna istället så det är "fred på jorden" mellan 10-17 varje dag istället, så man kan jobba!!! :eek:
 
Topp