Hur många har lyckats med 7 UV?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja som rubriken lyder.
Eftersom att -NWO- kommer få sitt sjunde (7) och sista UV färdigbyggt inom en snar framtid så undrar jag om det finns några andra servrar som åstadkommit samma sak?
 

DeletedUser378

Guest
Än så länge är NWO enda alliansen på den svenska communityn som tar 7 UV inom en snar framtid.
 

DeletedUser

Guest
Har ni någon koll på hur det ser ut på internationella servrarna?
 

DeletedUser378

Guest
Dessvärre inte i dagsläget. Kan försöka se om jag kan få tag på någon information, men kan inte lova något.
 

DeletedUser378

Guest
Dessvärre inte fått tag på någon bra information ännu. Fortsätter att jaga vidare.
 

DeletedUser1337

Guest
Vore mycket intressant att få sådan information från andra nationer, ja! :D

Kan rapportera från Alfa.

Greece Lightning (GL) är på god väg att ta alla 7, men många är inte riktigt lika sporrade att skicka resurser nu när våra motståndare har visat hur dåligt samarbete de hade och pga detta splittrats ganska rejält.

4 UV på nivå 10, 1 på nivå 8 (där tvåan också är på nivå 8), 1 på nivå 7 och 1 på nivå 6. De två senaste är vi ohotade på eftersom vi tagit städer på Imperium Internums (II) öar för motsvarande UV.

Vi har dessutom under hela racet varit färre än 50 spelare i alliansen, mot IIs 75-100 (de har haft lite "medgångssupporters" som gått över från andra allianser i toppen för att "förhindra att GL vinner").

Som sagt, det är bara en tidsfråga för oss på Alfa egentligen, men NWO har gjort ett jättejobb för att lyckas så snabbt och med så stora skillnader i avstånd!
 

DeletedUser378

Guest
Har kommit fram till att jag inte har något bättre sätt att ta reda på hur det ligger till med 7 UV än vad ni har.
Vad som krävs för att jag skall få tag på den informationen är att söka igenom varje grepolis server för sig.

Så beklagar att jag inte kan bistå med den information som ni söker.
 

DeletedUser

Guest
kanske kan vara nåt att skicka till tyskarna, att ha nån form av lista på alla serverar med byggda UV
 

DeletedUser1337

Guest
Ja, eller en samlingstråd i något slags gemensamt forum? Kanske går på engelska forat?
 

DeletedUser4

Guest
Jag kaaaaaaaaaaaaanske kan luska fram det på Måndag.

Ska hålla det i bakhuvudet.
 

DeletedUser285

Guest
Tänk om alla jobbade som Lothoria..
Då kanske Grepolis skulle funka.. :)
Men tyvärr är det ju inte så.........
 

DeletedUser

Guest
Tänk om alla jobbade som Lothoria..
Då kanske Grepolis skulle funka.. :)
Men tyvärr är det ju inte så.........

Bäst att Lothoria uträttar någonting med tanke på tiden som läggs ned på Grepolis.
Skulle antagligen räcka om folk la ned hälften av den tid som Loth gör. (Nu lär man få smisk på fingrarna igen)

Men till topic och undran över vart informationen om 7 underverk finns.
Kommer den? Om inte vore det trevligt att få veta det..
 

DeletedUser4

Guest
Finns inget verktyg idag som har någon sådan information publikt.

Därav väntan. Det kanske inte kommer ens, men hade varit intressant att följa på en "World Wide"-lista.
 

DeletedUser

Guest
Finns inget verktyg idag som har någon sådan information publikt.

Därav väntan. Det kanske inte kommer ens, men hade varit intressant att följa på en "World Wide"-lista.

ja precis, i en rangordning på antal och hur snabbt det gick, tror -NWO- kan hamna ganska högt där då (skoj)
finns fler saker som hade varit kul att se world wide, som flest antal städer på en server, mest poäng, mest krigs poäng. allt som kan vara skoj att se vem som ligger högst till, visst, kanske kan vara lite olika med serverfarten och tiden servern funnits...men men, det är viktigare alla buggar fixas först
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp