Hur lång tid tar det att skicka ett mail?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Angående en tidigare tråd som rörde anfallsvärdet på tp/ks. Länk nedan
[SPR] http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?2428-Fr%C3%A5ga-om-transporter-och-deras-anfallsv%C3%A4rde&p=31563#post31563[/SPR]

Så började jag fundera (läs har lite tid över) på vad vi som spelare kan vi begära av vårat team och i det här fallet den som sköter kontakten med programmerare och dylikt i Tyskland.

Att efter en månad få svaret att teamet inte har tid att ta tag i det problemet just nu för att det finns viktigare saker att göra känns lite svagt. Är det något som ligger på teamet att ta reda på varför dessa enheter har ett attackvärde? Svar: nix. Det enda som behövs göras från svensk sida är alltså att maila någon i tyskland och fråga. Om vi nu utgår från att man behöver trycka upp en ny flik, logga in på mailen, hitta rätt adress och sen skriva ett mail på ett annat språk (tar lite längre tid än på sitt modersmål) så bör det inte ta mer än 5min.

Det som typ 6 spelare eller liknande stört sig på (en enorm mängd för en frågetråd på detta forum) och förmodligen irriterat många andra spelare som inte sett tråden/inte rör sig på forumet. Är alltså inte värt 5min arbete?

Vidare kan man ju tycka att det borde ligga i Grepos intresse att informationen som anges i spelet är korrekt för att hjälpa nya spelare och andra att förstå trupperna. Men uppenbarligen så är inte detta fallet eftersom det efter en månad inte hänt något.

Sen är det lite surt när man först får ett svar att vi är på gång att kolla upp detta bla bla bla, för att sedan efter en månad få reda på att detta är något som förmodligen aldrig kommer bli besvarat och tråden låses lite sött för att minska tiden tills spelarna också glömt detta.

Det jag ville få ut av detta är att det vore kul och veta vad det är som händer nu som tar så mycket tid att 2 personer som faktiskt får betalt i riktiga pengar och inte bara guld inte har tid att skicka ett mail. Eller är det bara så enkelt att spelarna inte prioriteras och det är bekvämare att skjuta det åt sidan för att ägna sig åt det som kommer uppifrån?
 

DeletedUser4

Guest
Hej Zigvard.

Du kan vara säker på att jag (vi) inte har glömt bort det och jag väntar fortfarande på ett mer utvecklat svar ifrån min chef.

Tänkte precis gå in och besvara tråden igen om vad jag fått fram än så länge. Så det följer efter detta har skickats. =)

Fortsättning följer!
 

DeletedUser4

Guest
Gaffel, är du politiker? Du slingrar dig bra iaf :)

Hej bennyG

Inte det minsta. Tycker jag gav svar på tal och jag förväntar ju mig att Zigvard talar om ifall han känner att det inte blev så.

Om det råder tveksamheter eller följdfrågor så besvarar jag dem gärna. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp