Hur kommer det sig att man blir låst när man har en erövring på sin stad?

DeletedUser

Guest
Hej, finns det någon särskild orsak till att jag inte kan göra något alls på Zeta under tiden som en erövring pågår mot min stad? Då erövringen tar tid känns det lite irriterande att inte ens kunna gå in i min egen profil för att redigera... Jag kan inte heller kolla statusen eller göra motstånd i min stad... Eftersom jag betalat en del pengar för att få igång spelet känns det väldigt frustrerande att inte kunna göra annat än att titta på...

// Hasse:mad:
 

DeletedUser285

Guest
för hans om tar överstad har den under belägring.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Under belägring... Hm...

Finns det något sätt att kunna ta sig ur en belägring? Om inte kan jag tycka att man borde slippa sitta och vänta på döden... Jag skulle ju ha hunnit börjat bygga en ny stad...

This sucks...!
 

DeletedUser

Guest
I början är det mer bara sitta och vänta på döden, det med väntan är mer för spelare som har 2 eller fler städer då man kan ta kål på anfallarens trupper och på så sätt få tillbaka sin älskade stad :) Meen, I think you're fucked ;/
 

DeletedUser

Guest
Hej, finns det någon särskild orsak till att jag inte kan göra något alls på Zeta under tiden som en erövring pågår mot min stad? Då erövringen tar tid känns det lite irriterande att inte ens kunna gå in i min egen profil för att redigera... Jag kan inte heller kolla statusen eller göra motstånd i min stad... Eftersom jag betalat en del pengar för att få igång spelet känns det väldigt frustrerande att inte kunna göra annat än att titta på...

// Hasse:mad:

Har man allianskamrater så kan man be dem hjälpa till att ta bort den som bosatt sig där.
Jobbigt när det kommer hestar...;)
 

DeletedUser845

Guest
Grepolis är inget spel som är tänkt att man ska spela solo. Tanken är precis som förgående har skrivit, att alliansen ska slå ut erövringstrupperna som kommit till ens stad.

Detta görs enklast med att anfalla den belägrade staden med brandskepp.
 

DeletedUser339

Guest
Grepolis är inget spel som är tänkt att man ska spela solo. Tanken är precis som förgående har skrivit, att alliansen ska slå ut erövringstrupperna som kommit till ens stad.

Detta görs enklast med att anfalla den belägrade staden med brandskepp.

Eller Kladdiga Hestar ;)
 
Topp