Hur är det möjligt???

DeletedUser

Guest
Återigen har GP lyckats med sin uppdatering. Som vanligt laggar systemet efter en uppdatering :-(((

Denna gång har flera anfall försvunnit!!! Trupperna har helt enkelt gått upp i rök...??? Inga rapporter när anfallen skulle ha landat och trupperna är vare sig på väg till fiendestaden eller på väg hem därifrån. Dem är helt enkelt borta... Hur är det möjligt???

Det kanske är den nya guden "MERLIN" som skulle komma med dagens uppdatering??? ;-D

Ps. Irriterande...
 

DeletedUser

Guest
Det är tydligen fler som blivit drabbade vet jag nu...:-( Tyvärr från min allians ;-(
 

DeletedUser378

Guest
Detta skall inte ha inträffat.
Ser till så att vi får fram information om vad som har gått fel så snart som möjligt.
 

DeletedUser

Guest
haha låter riktigt drygt =)
fick du massa lediga bondgårdsplatser då? vad visar kasernen? (den visar ju trupper från staden oavsett om dom är i staden, är ute å reser eller som stöd i någon annan stad)
 

DeletedUser4

Guest
Denna gång har flera anfall försvunnit!!! Trupperna har helt enkelt gått upp i rök...??? Inga rapporter när anfallen skulle ha landat och trupperna är vare sig på väg till fiendestaden eller på väg hem därifrån. Dem är helt enkelt borta... Hur är det möjligt???

haha låter riktigt drygt =)
fick du massa lediga bondgårdsplatser då? vad visar kasernen? (den visar ju trupper från staden oavsett om dom är i staden, är ute å reser eller som stöd i någon annan stad)

Korrekt. Kan det vara så att trupperna är stationerade eller "står fast" hos en annan stad?

Ifall du har trupper som är iväg, som inte kommer tillbaka, ber jag dig att skriva till supporten. =)
 
Topp