Hjältevärld? Zeta?

DeletedUser

Guest
Hej!

Antagligen så är det jag som inte har förståt er rätt eller så har ni inte följt det som står på Wiki sidan.

Det står nämligen att den vunna världen ska vara öppen tills nästa hjältevärld öppnar.

Här är mitt bevis;

"Segerkrav
Världarna avslutas inte förens 4 världsunderverk har blivit fullbordade av en allians. Nästa mål för den ledande alliansen är sedan att kontrollera alla de 7 världsunderverk. När och om de lyckas uppnå detta, kommer de låsa upp det mest prestigefyllda priset i spelet, "Härskare av XXX". Världarna kommer att fortsätta vara öppna tills nästa hjältevärld öppnar."

Snabbt svar önskas.

MvH/NewDejarl
 

DeletedUser378

Guest
Wikin är tyvärr inte uppdaterad pga brist på wikiansvarig och en mindre underbemanning av teamet.
En server stängs ner när en segrande allians har utsetts och antalet spelare på servern går under 300.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Ställföreträdande
Community Manager
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
hur blir det nu med achilles? deltagarantalet är i skrivande stund 299?
 

DeletedUser

Guest
Bör väl vara specialregler där i och med att alla inte har behörighet till servern?
 

DeletedUser378

Guest
Eftersom att Achilles är en hjältevärld och därför inte har några underverk så kommer därför servern inte att stängas ner.
Skulle detta ändras utlovar jag information om vad som gäller så snart den finns tillgänglig.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Ställföreträdande
Community Manager
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
undrar bara pga att gaffel för snart ett år sedan skrev att en översyn angående slutstatus, segerkrav osv var på gång och att det svaret skulle komma inom ett par veckor från då..så har inte skett. Är väl ingen som vet egentligen?:)
 

DeletedUser378

Guest
Om sådan information finns tillgänglig är det ingenting som jag har fått ta del utav.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Ställföreträdande
Community Manager
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
fliken tillkännagivande...sen segerkrav hjältevärldar osv...
 

DeletedUser2496

Guest
Tomgra.... jag misstänker att loth fattade att en sådan diskussion fanns på forumet..

Dock skrev han att: "Om sådan information finns tillgänglig är det ingenting som jag har fått ta del utav."

dvs finns det riktlinjer på hur man kan vinna en hjältevärld så vet han inte om dem idag..
måste jag tolka åt alla på detta forum?
Så drygt när man inte får guld för det heller...

GAH
 

DeletedUser

Guest
ballgrabb...finns absolut ingenting som säger att du måste tolka åt alla på detta forum:)

frågan kvarstår dock, ett svar skulle komma på frågan för snart ett år sedan..

(och att loth inte vet det förstod jag själv av hans svar)
 

DeletedUser

Guest
ballgrabb...finns absolut ingenting som säger att du måste tolka åt alla på detta forum:)

frågan kvarstår dock, ett svar skulle komma på frågan för snart ett år sedan..

(och att loth inte vet det förstod jag själv av hans svar)

Om du nu förstod vad han menade så makear detta svaret ingen sense alls.

fliken tillkännagivande...sen segerkrav hjältevärldar osv...
 

DeletedUser1978

Guest
Om sådan information finns tillgänglig är det ingenting som jag har fått ta del utav.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Ställföreträdande
Community Manager
Grepolis Team

Finns det en möjlighet att du/ni kan ta reda på vad som gäller för HV inom en rimlig tidsrymd, säg 1-2 veckor?

Sen tycker jag att vi håller denna del av forumet lite mer allvarsam eftersom det rör sig om seriösa saker som undringar och frågor. Det är ju inte ryktestråden detta...
 

DeletedUser

Guest
Om du nu förstod vad han menade så makear detta svaret ingen sense alls.

kan förstå att ni har gammal och ouppdaterad information på era sidor, (bättre att ta bort den infon helt än att publicera osanningar). Sen språket, zigvard, svengelska???. Kan vi inte som ap70 säger försöka hålla denna del av forumet seriöst??

som svar på din fråga zigvard, om jag nu tolkat ditt inlägg rätt, och om det var så du menade, eftersom Lothoria var ovetandes om Gaffels tidigare uttalande så var det bara en liten hänvisning till var dom finns i detta globala forum.

mvh Tommy
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp