Hermes Gudomliga Prövningar

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Kära spelare!

Vi har fått ett meddelande från Hermes själv. Han erbjuder dig en chans att delta i sina prövningar i utbyte mot fantastiska priser. Läs vidare nedan för att se hans meddelande ...


footer.png

gpcl-line.png

HermesTrialsSE.png

Väl mött!


Jag, Hermes, ger ett budskap från gudarna! De är nöjda med ditt engagemang för Olympus och att du har visat att du är nästan värdig att sammankalla med deras råd. De har gett mig uppdraget att ge en slutlig prövning, ett slags test för att bevisa din hängivenhet. Rikliga läckerheter väntar dem som kan klara detta test, så läs vidare för mer ...

De sex gudarna i Grepolis-världen har samlats för att utmana sina undersåtar i en kamp med vett, inte styrka. Detta test är enkelt, verkligen, en trivial affär för säker! Under nästa månad i oktober kommer jag att leverera ett krypterat meddelande till dig. Meddelandet beskriver egenskaperna hos en av gudarna i Grepolis ... visa dem hur väl du känner och älskar dem genom att korrekt gissa vilken gud meddelandet är tillägnad.

När du och dina medspelare har haft en chans att överväga kommer svaret att avslöjas, liksom nästa pussel! För att vara med på en chans att komma in i gudarnas nåd, behöver du helt enkelt delta, inte gissa rätt. Gudarna är lika nöjda med er!

Men jag hör dig tala med dina dödliga andetag "vad hjälper det mig?!". Naturligtvis kan gudarna skänka dig gudomliga gåvor! Varje gud väljer en handfull deltagare för att ta emot dessa gåvor, så var noga med att låta dem veta ditt namn, liksom den värld du kommer från i ditt svar. Jag kommer att delegera denna uppgift till ledarna för ditt rike, de du kallar 'Community Managers', för att se till att dina gåvor tas emot!

Varje vald deltagare får:

  • 1000 Guld.
  • Ett paket av trollformler från själva gudarna!
Så vad väntar du på?! Den första gudens meddelande har precis kommit, så kolla in tävlingsforumet för din första chans att visa gudarna din hängivenhet!

Hermes - Gudarnas budbärare

gpcl-lineflipped.png

footerflipped.png

 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Hermes stannade precis en sista gång. Han var full av beröm för er alla, och gudarna är nöjda. Låt oss se vad han har att säga i detta sista meddelande.

gpcl-lineflipped.png


Finally, your journey comes to its end, and the gods are pleased! The final puzzle of course leads you to the god of the seas, Poseidon! And with him, our final deity also joins the council, Artemis.
Äntligen slutar din resa, och gudarna är nöjda! Det sista pusslet leder dig självklart till havsguden, Poseidon! Och med honom ansluter sig den sista guden till rådet också, Artemis.

A76nn.png
1Hef5.png

Jag har valt dessa lojala undersåtar att få 1000 guld, samt en speciell bunt med trollformler från Poseidon och Artemis!
@åäö?
@Iora
@gobe0519
@Hailee Steinfeld

Och med det säger jag farväl! Jag återvänder till Olympus och berättar berättelser om din fromhet till gudarna! Ni har visat er värda gudarnas favör samt har säkrat ett löfte från Afrodite själv att snart gå med i rådet. Hon har mycket att förbereda, så hon kommer inom kort, men hon bad mig att lämna dig med en smygtitt på hennes gudomliga styrka genom att berätta vad hon har att erbjuda i utbyte mot din lojalitet.

En av trollformlerna som hon kommer att ge dig kommer att vara narcissism ... en trollformel som du kan kasta på fiendens städer:
Afrodites charm fördunklar den försvarande enheternas vision och förändrar allt de önskar.
Alla försvarande enheter i staden är 10% mindre effektiva i 12 timmar.

gpcl-line.png
 
Topp