Hermes Gudomliga Prövningar, del 5

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Hermes har återvänt med ännu ett meddelande och det korrekta svaret på föregående tävling!

gpcl-lineflipped.png


Den var svår eller hur? Jag hörde från gudarna att många av dina gissningar föll på döva öron! Tja, jag ska inte hålla er... naturligtvis var det Afrodite!

V-va? Vad menar du, vem är Afrodite? Visst har ni dödliga känt Afrodites strålande glöd i Grepolis-världen ?! Nej? Är du säker? Så här ser hon ut, du måste känna igen henne, det är jag säker på.


PuzzleAnswer2.png


Fortfarande inte? Yikes ... det här är besvärligt. Zeus kommer att bli så arg på mig! Jag måste prata med Afrodite, kanske kan jag övertyga henne att acceptera en plats i Grepolis-gudarnas råd i utbyte mot några tempel och statyer tillägnad till hennes ära. Överens? Överens.

Fort! Vi delar ut gudarnas gunst om du lovar att hålla tyst om detta, och jag kommer snart tillbaka med ditt nästa pussel!

Jag har valt dessa lojala undersåtar att få 1000 guld, samt ett speciellt paket med trollformler från de andra gudarna för att hålla dem nöjda.

@OnomLe
@Gratch
@Senseianders
@Geggan

gpcl-line.png
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Hermes smyger skyndande in ett meddelande i våra händer och lämnar igen så fort han kan! Låt oss se vad han har att säga ...

gpcl-lineflipped.png



Phew! Det var nära. Zeus fick inte nys om mitt misstag, och ännu bättre ...
Afrodite har gått med på att visa sin närvaro för er dödliga under de kommande veckorna! Hon tar med sig en hel mängd gudomlighet, så var noga med att kolla forumet för mer information!

Hur som helst, tillbaka till det roliga!

Denna gud är lojal som ingen annan. De kommer att vara trogen mot dig oavsett vad. Men du borde se upp så att du inte korsar dem, det är en ganska avundsjuk typ ... de skulle till och med starta ett krig om de inte fick som de ville.

gpcl-line.png
Skicka in ditt svar till Hermes femte gudomliga prövning nedan! Och glöm inte att skriva ditt spelarnamn och vilken värld du vill ha vinsten på i ditt svar!
 

DeletedUser831

Guest
Hera

Spelarnamn: Rune
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp