Heretics och Titans

  • Trådstartare DeletedUser3192
  • Start datum

DeletedUser3192

Guest
sägs at Heretics og Wall Titans er den nye eliten på serveren
smiley_emoticons_hust.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3196

Guest
Det er et fakta at vår kjære Fant koser seg med god drikke i kveld, og derfor glemmer at vi ikke skulle bruke ordet "elite" om allianser på svenske servere.
Men det ser ut som Heretics og Wall Titans samarbeider om å bruke opp flygerne sine.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3198

Guest
Er rytene om Herectics+Wall Titans = Nye Smått&Gott sanne? :eek:
 

DeletedUser3198

Guest
Ryktas att jag undrar vart ni får att WT plus Heretics skulle vara något :)

Kan visa er rapporter där Heretics skänkt mig en hel del KP idag :) Men jag klagar inte över det. Om RC vill ha KP så finns det att hämta, mina städer är gruvor just nu. Kom och hämta ;)

Så fakta er ikke bare et sammenarbeid mellom herectics og wall of titans ved å prøve å bryte en beleiring, men også at man angriper hverandre bare for gi hverandre enkle kp poeng?! :eek:

Når se vi at smått 2 blir dannet av dere? :D
 

DeletedUser

Guest
Ge varandra KP, knappast. Heretics vill ta mina städer. Så knappast något SoG 2 här inte. Heretcis går av någon anledning på mig istället för att fokusera på er. Jag är tydligen en läskigare fiende ;)
 

DeletedUser107

Guest
Önskar meddela att vi i Heretics känner oss hedrade att vi tilldelats en helt egen tråd här i forumet.
Om jag finner det nödvändigt med ytterligare en tråd, det kan diskuteras.
Denna borde dessutom flyttas till "Politik & Propaganda".

Enligt Rising Chaos har vi ett samarbete med Wall Titans då vi under dagen försökt bryta en av era belägringar samt brutit en av era belägringar. Baserat på detta så parar ni nu ihop oss med Wall Titans och jag tänker inte sticka under stolen med att jag personligen känner spelare i denna allians. Men å andra sidan känner jag spelare även i andra allianser utöver WT.

Utifrån ert eget resonemang har ni i sådana fall ett samarbete med Random Revolution då jag i fredags tog en stad av dem och två av era spelare i Rising Chaos försökte bryta men hann inte som tur var innan belägringen var över.
Tror jag nu att ni har ett samarbete med Random Revolution, nej det gör jag inte. Däremot tror jag att ni precis som vi försöker hindra all er framfart.

Jag vill klargöra att det ej finns något samarbete mellan Wall Titans och oss, jag vill också klargöra något för samtliga allianser där ute. Om ni har inkommande KS eller är belägrade av Rising Chaos så kontakta då mig ingame så kan jag lova att om förutsättningarna är de rätta så kommer vi hjälpa till genom att snippa in biremer eller BS alternativt bryta belägring åt er!
Detta innebär ingen form av IAP eller dylik men min fiendes fiende är min vän.

Mvh Daniel
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att - eller måske er det snarere en konstatering, at alfahannen over alle alfahanner også er aktiv her og fortsat godt kan lide at høre sig selv braldre op..... Hvem har mon tisset på hans sukkermad?
smiley_emoticons_steinwerfen.gif

Jag tror vi får börja med engelska om vi ska prata i fortsättningen. Det enda jag lyckades läsa ut av detta var att jag var alfahannarnas alfahanne och jag tycker om att höra min egen röst? Stämmer det?
Sen ville google translate översätta något till kissa på mitt socker eller något dylikt så det här går ju inte så bra. :p
Haha
 

Havheksen

Member
Jag tror vi får börja med engelska om vi ska prata i fortsättningen. Det enda jag lyckades läsa ut av detta var att jag var alfahannarnas alfahanne och jag tycker om att höra min egen röst? Stämmer det?
Sen ville google translate översätta något till kissa på mitt socker eller något dylikt så det här går ju inte så bra. :p
Haha

Hmm forstår ikke helt, hvorfor du tror, jeg taler om dig??
og er da ked af, hvis jeg er uforståelig - prøver med Google translate - det er jo altid sjovt:

"Ryktas att - eller kanske är det snarare ett konstaterande om att alfahannen av alla alfahannar är också aktiva här och fortfarande tycker om att höra sig själv braldre upp ..... Vem skulle urinerat på hans sukkermad"

Ved ikke, om det gør det hele mere forståeligt - jeg er ikke helt sikker......
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser

Guest
Enligt RCs sätt att se på saken så har de alltså samarbete med bland annat Kalmar allianserna, Independent och Random Revolution samt då också sina danska vänner. Är det delade forum och hela paketet då? ;)
 

DeletedUser3198

Guest
Enligt RCs sätt att se på saken så har de alltså samarbete med bland annat Kalmar allianserna, Independent och Random Revolution samt då också sina danska vänner. Är det delade forum och hela paketet då? ;)

beklager sikkert bare noen høyt oppe ledningen hos dere som sammenarbeider med spillere i andre allianser
smiley_emoticons_biggrin.gif
 
Topp