Hejdå beta!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej!

Nu har jag bestämt mig. Först tänkte jag sluta hela grepolis men sen bestämde jag mig att jag borde fortsätta kämpa i andra världar.

Förresten jag har slutat på beta för att rebellion vände ryggen mot mig efter allt jag gjorde för dem.


Mvh: Dralban94
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förresten jag har slutat på beta för att rebellion vände ryggen mot mig efter allt jag gjorde för dem

Tack Dralban!! Jag tror precis du förlängde mitt liv med si sådär 100-150 år med detta.. Har inte skrattat så mycket på länge! :D :D

Jag skulle väl säga att du kom in och gjorde ingenting för oss! eller vänta nu förlåt, jag glömde ju att du sket i alla och attackerade allians medlemmar, just de.. det är klart att din tid i rebellion va ovärderlig, vi kommer inte kunna hitta en spelare av din "sort" någonsin mer tror jag.

Även om du nu är en av dom större mytomanerna jag har träffat, så får du väl för din egen skull intala dig själv att det inte va ditt eget fel..

Peace out!
 

DeletedUser

Guest
Tack Dralban!! Jag tror precis du förlängde mitt liv med si sådär 100-150 år med detta.. Har inte skrattat så mycket på länge! :D :D

Jag skulle väl säga att du kom in och gjorde ingenting för oss! eller vänta nu förlåt, jag glömde ju att du sket i alla och attackerade allians medlemmar, just de.. det är klart att din tid i rebellion va ovärderlig, vi kommer inte kunna hitta en spelare av din "sort" någonsin mer tror jag.

Även om du nu är en av dom större mytomanerna jag har träffat, så får du väl för din egen skull intala dig själv att det inte va ditt eget fel..

Peace out!
hah nu efter jag läst ditt inlägg så snurra namnet beta i mitt huvud tänker fortsätta i beta så länge jag har kvar mina städer jag skickade stöd till kamrater utan att kommentera jag stödde kamrater när mina städer var under revolt.
 

DeletedUser

Guest
2mm6agl.jpg
 

DeletedUser2042

Guest
Jaså dralban94 ska du sluta på beta???
Jag tycker det såg ut som det gick ganska bra.. ;D
 

DeletedUser

Guest
Jaså dralban94 ska du sluta på beta???
Jag tycker det såg ut som det gick ganska bra.. ;D

han missade något grundläggande på beta/epsi

Anfalla fiende inte anfalla sin egen allians,annars gick det väll hyfsat för han :)...Trodde snubben skämtade när han ville ha en av mina städer (vi var i samma allians) tills han anföll mig:eek:
 

DeletedUser378

Guest
Låser denna innan någon skriver något olämpligt.

*Hänglås*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp