Hej då forumet..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser285

Guest
Grepolis Forumet är ett av få forum i Sverige där yttrandefrihet inte finns..
Det är ett ställe där folk med åsikter om ledande personer på platsen inte kan göra sig hörd utan blir censurerad..
Genom detta vill jag nu säga hej då till er..
Ni kan nog se detta som starten på min avveckling av grepolis..
Har tröttnat på allt från idioter i Tyskland som inte kan sitt jobb till ah.. folk på hemma plan så pekar jag inte ut någon...

Som aktiv person i många frågor för mig kära har jag fått lära mig den senaste tiden att stå för mina åsikter och ta kritik på ett värdigt och retoriskt sätt..
Något vissa här kanske skulle göra också..

Hejdå..

Det är inte grepolis längre..
Det är en sandlåda där den som leker tråkigast och snällast är den som vinner..
 

DeletedUser2076

Guest
Tråkigt att du lämnar oss Opeth...
Förståeligt att du lämnar .se.
Adjö!:(
 

DeletedUser4

Guest
Hej Opeth.

Tråkigt att höra, men vill man inte reda ut problem eller liknande med mig/Mathias utan bara struntar i att försöka, så finns det inte direkt mycket att göra. Kan ju inte sitta och gissa och peka finger, samt angående din kritik så kan jag ta tillfället i akt och förklara varför det är som det är.

Svårt att tro att det lär förändra saken, alltid värt ett försök.

Eftersom vi inte vill ha sådant på vårt forum, där det skulle spåra ur, tar vi allt sådant privat för att få det löst snabbt och effektivt. Hur mycket än många tror, så blir det aldrig så på ett forum. Jag vet med erfarenhet, att så går det inte till på ett spelforum. Har inget med hur syn är på spelare eller nivå av användare, utan rakt och enkelt att det ska lösas på bästa effektiva sätt.

Detta är vårt beslut och vårt sätt att lösa problem som spelare har gällande spelledningen.

Kritik på andra spelare, spelledning & reglerna
För att rapportera regelbrott använd supportsystemet, posta inte det på forumet. Kritik som riktar sig mot spelledningen eller de regler som vi har på forum och spel, skall skickas till Gaffel eller Mathias privat. All diskussion kring spelledningen/reglerna är inget vi vill ha på vårt forum, vänligen ta det via e-mail med Gaffel eller Mathias.

Tråkigt att jag/Mathias inte fått höra vad som gjorde att bägaren runnit över. Men om du inte vill tala med oss före du går ut på forumet, så brukar det i sig säga mycket. Då vill man inte reda ut det helt enkelt.

Lycka till och om du beslutar dig för att ge det en chans, så står våra portar med öppna dörrar för att lyssna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp