Hej då alla Goa gubbar/tjejer

  • Trådstartare DeletedUser2425
  • Start datum

DeletedUser2425

Guest
Min tid på GP e över efter en tid tänkande.

Min tid började på gamma servern i BoO alliansen sedan vidare till GoF. Har lärt känna massor av folk under denna tid men de mest betydelse fulla i mitt spel har vart dombås å danjull som jag har äran att verkligen fått känna lite utanför GP på mer anständigt set:)

Men jag har också fått äran att spela i nog genom min tid på GPs bästa allians TT på servern HV där jag spelade med helt hänsynslösa och otroliga spelare så som Tomgran Anemonen ap70 larsthai margarin å inte minst koffeinkick som verkligen satte pricken över i. Det var en helt under bar tid tills man e dag tyckte allt var förenkelt och inte tyckte det var något roligt för vi tog de städer vi ville alla var mot oss men var aldrig några problem. Då hoppade jag av och vips så togs städer till höger å vänster från mig:) men roligt var det.

Sedan vill jag be om ursäkt till alla som tagit illa vid säg med min ibland taskiga attityd å dumma språk. Har aldrig vart meningen att någon skulle ta illa vid sig det var mer min still märkte jag då jag själv blev taggad av det:( det e lite därför jag med lämnar detta underbara spel för känns inte rätt att säga vissa saker.

Stort tack även till admin som gör ett häst jobb å all tid de lägger för att göra spelet så roligt som möjligt inte lätt att ta skit uppe från och även skit under från.

Med vänlig hälsning, slabjak
 

DeletedUser

Guest
Alltid trist när gamla spelare lägger ner.

Ha det bra, vi kanske ses snart igen!

Danzap
 

DeletedUser2112

Guest
Alltid tråkigt när man läser att någon ska sluta.
Jag har inte fått spela mot/med dig men jag vet din kapacitet som spelare & även med pennan. All respekt till det du har skrivit ovan & till dig som spelar.

Du får ha det bra IRL.

MVH//Pittakos
 

DeletedUser378

Guest
Beklagligt att läsa att du ska sluta slabjak.
Du har verkligen satt ett fotavtryck här på grepolis som kommer stå sig en bra tid framöver, och byggt upp ett rykte för dig själv.

Hoppas innerligt att du lyckas med vad du tar för dig i världen och så kanske vi ses på nytt någon gång i framtiden.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser1595

Guest
Tja då slabjak!

Hoppas du klarar dig utan Kaffesumpen :)
 

DeletedUser1978

Guest
Hejdå Slabjak!
Var kul att spela både med och mot dig, fast du är/var en liten retsticka :D och kul med någon som rörde om i gp-grytan ibland.
Förstår fortfarande inte varför du lämnade oss i TT, men man skulle kunna säga så här om dig i mångt och mycket:
Med en sådan vän, behöver man inga fiender ;)
 

DeletedUser2143

Guest
tråkigt att höra, att du ämnar sluta med GP!
Det var en erfarenhet rikare att lära känna dig, och vi gjorde mycket roligt bus med våra Fi tillsammans!
Det var som du skriver, alldeles för enkelt att ta städer av våra motståndare. Och jag förstår om du tyckte att det blev för enkelt, att erövra städer på HV. Det är nog flera som kan känna det samma fortfarande, men vi hoppas att det kommer att bli en förändring snart. Annars så tror jag nog att det bara finns ett allternativ för oss kramgoa tubbiesar! och det är att börja kriga mot varandra:)

Ha det gott slabbe, i allt du tar för dig i livet och vi kanske ses i en annan värld.
//larsthai

En människa med en tro! är jämförbar med kraften hos 100 000, som bara har intressen.
 

DeletedUser2007

Guest
Riktigt tråkigt att du slutar lira Slabjak! En av dom stora anledningarna att jag själv gjorde comeback på Grepolis var att få lira o tjöta med dig. Jag hoppas det blir en comeback på en server längre fram så vi kan återuppta allt skoj som vi har haft.
Du kommer vara saknad på GP. Har kanske haft turen o alltid varit på din sida för man har ju fått reda ut ett o annat som du ställt till med ;)
 

DeletedUser2748

Guest
Ha det så bra och lev väl och lyckligt i IRL ,eeh? IRL vad är det? haha;) :p
 
Topp