Hall Off Fame

DeletedUser636

Guest
När kommer "Hall Off Fame" skylten/dokumentet till Alfa världen
 

DeletedUser636

Guest
Jo det hajjar jag, men det var nästan en vecka sedan.
 

DeletedUser378

Guest
Kommer upp inom kort.

Varit mycket att förbereda inför öppnandet av Iotha så därför har Hall of Fame skylten för alfa fått vänta lite.
 

DeletedUser4

Guest
Kommer upp inom kort.

Varit mycket att förbereda inför öppnandet av Iotha så därför har Hall of Fame skylten för alfa fått vänta lite.

För att inte glömma att nämna vilken tid det tar att göra :p

Men vi kommer att få det fixat, så fort vi kan. Ha lite extra tålamod med oss. =)
 

DeletedUser636

Guest
För att inte glömma att nämna vilken tid det tar att göra :p

Men vi kommer att få det fixat, så fort vi kan. Ha lite extra tålamod med oss. =)


Hehe.... nja att fixa den skylten borde inte ta så mycket tid, Om ni har så mycket att göra kanske ni borde ta in mer STUFF folk
 

DeletedUser458

Guest
Gaffel > Jag tror är den han menar, finns inte mycket annat han kan referera till inom ramarna tycker jag.
 

DeletedUser4

Guest
Gaffel > Jag tror är den han menar, finns inte mycket annat han kan referera till inom ramarna tycker jag.

Ja jo, antog liknande, för att rikta in det lite mer tydligt på kontentan.

Det är inte "bara" att klicka runt och få ihop någon utav bilderna på si sådär 5-10 min. :p

Men om det finns någon därute som känner sig grym på Photoshop, får ni mer än gärna skriva ett PM till mig. :D
 

DeletedUser636

Guest
vill bara se hur nice det ser ut med mitt namn på dom flesta platserna :p avancerade ju till tredje platsen på den totala ranken dom sista 24 timmarna, Det var as gött att klättra till tredje plasten igen efter 2 år spelande. Och skall det fort sätta så här så lär det bli 2 år till :D
 

DeletedUser4

Guest
vill bara se hur nice det ser ut med mitt namn på dom flesta platserna :p avancerade ju till tredje platsen på den totala ranken dom sista 24 timmarna, Det var as gött att klättra till tredje plasten igen efter 2 år spelande. Och skall det fort sätta så här så lär det bli 2 år till :D

Ska lägga lite krut på att få det klart då! :)

Kan säkert bli klar med det under helgen.
 
Topp