Här slutar Iota [KS-rekord]

DeletedUser

Guest
Som avslut på denna underbara server bestämde sig några av oss för att slå rekordet i antal dödade KS i ett enda anfall. De två tidigare dokumenterade rekorden finns här och här =)

Men vi nöjde oss inte med nätt och jämnt utan bestämde oss för att ta i ordentligt. Efter en hel del snickrande i hamnarna blev det slutligen så här:

4rNE1.jpg



Tusen tack till alla er som deltog, det blev ett riktigt maffigt avslut på världens bästa server!
Tack till olofbeckling, Magnolia99, keigmaister, sulis, MalinL, mac king, rubyman, Panzertax, sparta555, Soeren, pattematte, Brune, MentalMidget, YEBA, Dejarl, Redvillage, samt 1c3m4n och jag förstås.
Jag vet också att flera andra gärna hade velat delta men inte kunde p.g.a andra uppgifter, så egentligen - tack till hela KlanInq!
 

DeletedUser

Guest
Hm,hur mycket kp blev det?

+692,947 står det på grepostats för Ismannen.
.....och det blir ca 2309 triumftåg!


Bara för att nörda till det lite...
Nån som kan kontrollera att jag räknat rätt?

2309 tåg på 49 städer har en totallängd på
....8482 minuter eller
....141 timmar eller
.....5,9 dygn

dvs, det skulle ta 5,9 dygn för ismannen att köra igenom dessa triumftåg, förutsatt att de körs oavbrutet.
Men när man på riktigt måste sova ibland oxå, så lär det i praktiken ta 7,5 dygn (adderat 5x8h)

Jo, nog är det ett rekord för böckerna!
 

DeletedUser

Guest
Mer offpoäng än vad jag har fått totalt på hela servern =)
Hade han aktiverat dubbla kp så hade han nått rank 3 i anfall. Hade någon av Pong, Dynamiten, ambjorn, Snurrblom eller rubyman skickat anfallet så hade denna nått rank 1 anfall. Hade han aktiverat dubbla kp så hade det här anfallet ensamt gett mer kp än vad t.ex Swedish Legion har fått ihop under hela Iota, eller Waqua och Voyager tillsammans. Bara för att ge en känsla av hur mycket det är...
 
Topp