Söker HämndensTimma söker medlemmar

DeletedUser

Guest
HÄMNDENS TIMME
söker nya medlemmar och förbundsparter

För ny medlemmar gäller detta:

1.) Du som söker bör vara 18 år eller äldre för att få vara med i alliansen,
men vi tar inte in krigshetsare, dom får söka en annan allians.
2.) Du måste vara aktiv och spela varje dag, men som medlem så tillåts du
att ha en viss frånvaro om än specifik sådan.
3.) Vi tillåter inte mobbning vad det än gäller, vi respekterar alla våra medlemmar
och är vänner med alla oavsett om det är enskild spelare eller allians.
4.) Vi har inga som helst diskussioner som inte rör alliansen och vårt spel här inne.
Sådana diskussioner som inte nämns här får man ta privat och med den det gäller.
5.) Samma varningsregler som här inne gäller i våran allians.

Känner du att du kan gå med på våra regler så är du välkommen att söka till oss.

Vänligen

Lady Anne, Alliansgrundare & ledare

 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser845

Guest
Fråga!

Har Carlito80 något med namnvalet att göra?
 

DeletedUser

Guest
Fråga!

Har Carlito80 något med namnvalet att göra?

Bra fråga, ingen som vet. Men det lär visa sig. Jag är av fredlig natur och ingen krigshetsare, som vissa andra, och försöker också hjälpa dom som är är nya och mindre än mig och så kommer också min allians att funka. Men jag har inga högre tankar om dom som ger sig på nya och mindre städer, de kallar jag för fegisar som inte har nog med råg i ryggen och dom skänker jag inte en tanke åt.

Lady Anne
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fråga!

Har Carlito80 något med namnvalet att göra?

Vem vet. Det lär visa sig. Jag är en spelare för fred, men jag kan försvara mig om det behövs. Och i alliansen kommer inte att finnas krigshetsare - sådan tolererar vi inte. Vi är vänner som respekterar varandra och skyddat varandra.

Och din fråga kan nog Carlito80 svara på, han vet ju sjäv vad han har gjort och han har ju inte med mig att göra och jag känner inte ens honom. Jag kan bara svara för mig och jag befattar mig inte med krigshetsare.
 

DeletedUser285

Guest
Skoj att du svara på frågan två gånger.. :)

Keep it up =)
 

DeletedUser

Guest
Heeeej, jag vill gärna söka till din allians!

Måste säga att jag tyvärr är en väldigt offensiv spelare, och gillar att hoppa på små spelare så dom mår dåligt, är även en suverän spelare på att tajma in anfall på nattbonusen ^^

Hursomhelst vill jag ställa några krav innan jag går med dina allians,

1. Ta alla städer åt mig så jag kan plocka dem senare.
2. Ledaren i alliansen måste även ha cybersex med mig några gånger om dagen på IRC går även bra med skype, då min nuvarande ledare är för upptagen med att ha c6 med andra spelare inom alliansen.

MvH Thracian
 

DeletedUser

Guest
Vem vet. Det lär visa sig. Jag är en spelare för fred, men jag kan försvara mig om det behövs. Och i alliansen kommer inte att finnas krigshetsare - sådan tolererar vi inte. Vi är vänner som respekterar varandra och skyddat varandra.

Och din fråga kan nog Carlito80 svara på, han vet ju sjäv vad han har gjort och han har ju inte med mig att göra och jag känner inte ens honom. Jag kan bara svara för mig och jag befattar mig inte med krigshetsare.

Är du säker på att du har valt rätt spel? :p
 

DeletedUser

Guest
Heeeej, jag vill gärna söka till din allians!

Måste säga att jag tyvärr är en väldigt offensiv spelare, och gillar att hoppa på små spelare så dom mår dåligt, är även en suverän spelare på att tajma in anfall på nattbonusen ^^

Hursomhelst vill jag ställa några krav innan jag går med dina allians,

1. Ta alla städer åt mig så jag kan plocka dem senare.
2. Ledaren i alliansen måste även ha cybersex med mig några gånger om dagen på IRC går även bra med skype, då min nuvarande ledare är för upptagen med att ha c6 med andra spelare inom alliansen.

MvH Thracian

Jag vet inte vad du är för spelare och uppriktigt så bryr jag mig inte, men jag tror inte att du har de rätta inställningarna för vår allians :rolleyes:
 
Topp