Gunstkrig

DeletedUser107

Guest
Det ryktas att jag inte har sett ett ordentligt gunstkrig sedan Vikingarnas glansdagar på Iota.
Det kanske våra grannar från väster kommer att ändra på?

Du skojar? :)

Ryktas att jag tycker detta är pinsamt om detta rykte nu innehåller någon form av sanning.
Gunst används enbart till mytiska enheter, städer eller till anfall aldrig till att attackera.
Enligt mig är den enda gunsten som är tillåten det är jordbävning, allt annat anser jag enbart är pinsamt.
Önskar dock poängtera att det är min personliga åsikt.

Detta är dock en del av spelet och helt enligt reglerna och självklart, önskar norrmännen slösa sin gunst på den typen av krigföring så är ingen gladare än vi.
Heretics kommer däremot inte att sjunka till den nivån utan använda vår gunst klokare.
 

DeletedUser

Guest
Grepolis är allt bra roligt ibland :) Man sjunker inte så lågt att man använder gunst i heretics. Däremot så frågar man om byte av städer för att sedan bara ösa på. Detta var något nytt för mig, man lär sig något nytt varje dag. Jag visste nog att heretics inte drog sig för så mycket. Men att Pma om att byta städer för att 1.5 timme senare köra flera KS måste vara ett riktigt lågvattenmärke. Gunstkrig är lågt, men jag tror nog detta faktiskt för rankas lägre. Tur att städerna där varit KP-gruvor som skjutit mig upp långt i def-ranken och kommer ge ånga sköna städer.
 

DeletedUser2640

Guest
Grepolis är allt bra roligt ibland :) Man sjunker inte så lågt att man använder gunst i heretics. Däremot så frågar man om byte av städer för att sedan bara ösa på. Detta var något nytt för mig, man lär sig något nytt varje dag. Jag visste nog att heretics inte drog sig för så mycket. Men att Pma om att byta städer för att 1.5 timme senare köra flera KS måste vara ett riktigt lågvattenmärke. Gunstkrig är lågt, men jag tror nog detta faktiskt för rankas lägre. Tur att städerna där varit KP-gruvor som skjutit mig upp långt i def-ranken och kommer ge ånga sköna städer.


Om någon ifrån Heretics har frågat om byte så är det iaf inget som har förankras uppe i ledningen. Faktum är att fram tills nu hade ingen av oss en aningen om detta, förutom den som skickade detta pm. Att vi sen ställer in x antal ks hos dig kan jag bara hålla med om verkar lurigt. Jag kan bara beklaga detta sammanträffande, ingen förutom den som skickade pmet hade kännedom om det.
 
Topp