Gunst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej larsjon.

Kan inte säga exakt när problemet kommer lösas då jag inte vet, men förhoppningsvis så fort som möjligt. Våra tekniker jobbar så fort de kan.

Tack för ditt tålamod.
 

DeletedUser

Guest
Befolkningstillväxt och Rop från havet.
Fungerar inte, spelar ingen roll om du uppdaterar webbläsaren eller ej(firefox 7.0.1) det kan stå rätt tid i kasern men när du sedan trycker på bygga knappen så fördubblas tiden.

Kräver att detta fixas när ni tar betalt för tjänsten, man kan inte sälja en vara som inte fungerar eller kan ni det?

:cool:

//larsjon
 

DeletedUser

Guest
Befolkningstillväxt och Rop från havet.
Fungerar inte, spelar ingen roll om du uppdaterar webbläsaren eller ej(firefox 7.0.1) det kan stå rätt tid i kasern men när du sedan trycker på bygga knappen så fördubblas tiden.

Kräver att detta fixas när ni tar betalt för tjänsten, man kan inte sälja en vara som inte fungerar eller kan ni det?

:cool:

//larsjon

Loggade precis in för att skriva om detta.

Problemet skulle fixas "vid nästa uppdatering", så har inte skett utan det har blivit VÄRRE! Även om man uppdaterar och det står "rätt" tid så blir det oftast dubbla tiden när man tryckt på knappen.

Har fram tills nu suttit och guldat bort buggen men nu får det vara nog. Jag är otroligt trött på detta. Fixas inte detta så kommer iaf jag lägga ner GP. Tänker inte sitta och betala en massa för att bli arg och frustrerad.

Sen har ni i teamet känt till denna "gunst bugg" skitlänge nu, i flera veckor, denna bugg har kommit upp väldigt många gånger på forumet nu så att fråga vilken gunst-bugg det gäller är väldigt drygt och fult i mina ögon.
 

DeletedUser4

Guest
Kommer åtgärdas så fort som möjligt. =)

Spelet kan tyvärr inte vara (garanterat) helt felfritt och det med logiska förklaringar.

Vi hoppas att problemet löses till nästa uppdatering, som kommer om ca 9 dagar.

Ha tålamod gott folk. =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp